Jimin
Yavaş yavaş gözlerimi açmıştım. Etrafa baktığımda tae ve jungkook hyungun odasında olduğumu farkettim cama baktığımda hava daha yeni yeni kararıyordu sanırım arabada uyuduğumda ben buraya taşımışlardı.
Ben bunları düşünürken odanın kapısı açıldı. Odanın kapısına baktığımda jungkook hyung olduğunu farkettim oda bana baktığında " uyandın mı bebeğim bizi neden çağırmadın " dedi bende " evet uyandım hyung ama daha yeni uyandım " dedim oda kafa salladı ve " hadi gel akşam yemeği hazır bebeğim " dedi bende kafa salladım ve yataktan kalktım.Ardından jungkook hyung ile merdivenlerden inmeye başladık aşağı kata geldiğimizde tae hyungun sofrada oturduğunu gördüm ve bende hemen gidip oturdum " jimin süt ister misin tatlım " dedi jungkook hyung bende kafa salladım ve yemeğe başladık.
Yemeğimizi yedikten sonra oturma odasında televizyon izliyorduk ben tam televizyona dalmışken jungkook hyung konuşmaya başladı " jimin seninle artık konuşmamız gerekiyor " dedi . Ben ilk başta ne konuşacağımızı anlamasamda sonradan aklıma geldi ageplay sürecine gireceğimiz bende " olur hyung konuşalım " dedim ve oda hemen konuşmaya başladı " biliyorsun jimin seninle ageplay sürecine başlamak istedik ve bu başlama sürecini de odan hazır olasıya kadar ertelemiştik ve muhtemelen yarına sabah uyandığında odan hazır olur bundan dolayı yarın sabahtan itibaren bu sürece başlamak istiyoruz " dedi .
" olur hyung başlayalım " dedim ve ardından tae hyung konuşmaya başladı
" o zaman kabul etiğine göre kuralları konuşalım" dedi bende kafa salladım ve konuşmaya başladı tae hyung1.kural= bildiğin gibi bize babacık yada babacığım diyeceksin
2.kural= argo kelimeler , el hareketi , küfür gibi kelimeleri istemiyoruz hele de dışarıdaki insanlar yada bize hayata bir saygısızlık yapmanı istemiyoruz
3.kural = biberonla yemek yiyip içeceksin sıvı gıdalar tüketeceksin tabi ki katı gıdalarda tüketeceksin ama az az olucak
4. Kural = yürümeyeceksin ya bizim kucağımızda olacaksın yada emekliyeceksin
5. Kural = kendine dokunmayacaksın eğer öyle bir sıkıntın olursa gelip bize söylemen yeterli elimizden geldiği kadar sana yardım ederiz
6. Kural = cinsel isteklerin olabilir ve biz eğer hemen bunlara başlarsak çok hızlı olur ve rahatsız olabilirsin o yüzden cinsel şeylerde yavaş yavaş gidicez.
7. Kural = ve son kural ayrıca biz en çok bu kuralda katıyız jimin ; bez takıcaksın
Tae hyung sonunda kurları bitirdiğinde ben konuşmaya başladım " tae hyung ben bütün kurlara uyarım ama bir kural da anlaşma yapabilir miyiz?" Dedim onlarda kafa salladılar " tabi yapabileceğimiz birşeyse seve seve yaparız jimin " dedi jungkook hyung bende hemen söze başladım " bez konusunda bez takabilirim ama ben kendim takıp kendim değiştirsem olur mu hyung " dedim . Ama keşke demeseydim benim bunu dememle ikisininde kaşları çatıldı.
Onların bu halini ilk defa görüyordum. Tae hyung sert sesiyle konuşmaya başladı " hayır jimin! Sana dedik bu konuda çok katıyız!! " dedi tabi ürkmüştüm ilk defa bu kadar sertti bana karşı korkudan birşey de diyememiştim tabi ki sadece kafa sallamıştım. " o zaman jimin yarından itibaren ageplay sürecine başlıyoruz şimdi uyuyalım " dedi bende kafa saladım ve üçümüz de koltuktan kalktık ve merdivenlere yöneldik. Ardından odaya girdik ve yine birlikte sarılarak yattık " yarın güzel bir güne başlayalım tamam mı bebeğim" dedi jungkook hyung bende kafa salladım ve kendimi karanlığa bıraktım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ageplay vminkook
Fanfictionjimin babasından şiddet gören biriydi taki tae ve kook gelesiye kadar • Bu fic ageplay ficidir vminkook ' tur • cinsellik içerir ama fazla değil • erkekler hamile kalabilir