Pohled třetí osoby
Momentáně se trio "superhrdinů" nachází v letadle. Zatímco se Sam s Buckym hádají , Bella se teleprotne na místo kde se měly sejít. Bucky na místo kde před chvílí stálá Bella, kouká s otevřenou pusou.
,,No nečum tak medvědě a pojď. "
,,No jo ptáku."
Po chvilce se konečně dostanou k velké budově kde se nachází jejich cíl. Jelikož Bucky by do budovy šel bez rozmyšlení, Sam ho musel zastavit a potichu mu vynadat.
,,Kde je sakra Bella už tu měla být."
,,Volal mě někdo ty okřídlený hova-"
,,Buď zticha a koukej."
,,No a co jako , myslíš si že když tady pustíš ty svoje mini letadýlka ,budu ohromena? "
,,To nejsou mini letadýlka ty jedna krá-"
,,Držte huby oba dva, musíme vymyslet plán jak se k nim dostat bez povšimnutí."
,,Že by to medvědovi konečně došlo? To se mi nechce věřit ,ale máš pravdu. Musíme něco vymyslet."
,,Tak já nic vymýšlet nemusim. Teleportnu se k nim omráčím je a tramtadadá hurá domu."
,,Tak lehký to není, pár lidí z tý party má v sobě sérum super vojáka. Takže by ti chvilku trvalo než je omráčíš."
,,Tak by mi tyvole trvalo, já nemám náladu vám tady s nečim vůbec pomáhat. Víte co? Já končim když tady pan chytrý pochybuje o mých schopnostech. "
,,Ty se taky musíš hned ura-"
,,Ona fakt zmizela."
,,No nekecej , hele teď jsme na to samy tak si musíme nějak pomoc."
***
Už mě to tam s těma blbci nebavilo. Něco jsem si vymyslela ,abych mohla zmizet. Nedokážu uvěřit ,že ten blbec Barnes se mi mohl líbit! Sice se podobá jak nějakýmu modelu z časopisu, ale neznamená to že se do něho znovu zabouchnu. Co bylo tak bylo, už k němu nic necítím. A kdyby jo, musela bych Thorovi ukrást alkohol, abych na to nemusela myslet.Doma si všimnu že mám prázdnou ledničku a proto se rozhodnu zajít nakoupit. Vezmu si obyčejnou tašku s nějakým čínským znakem a mávnutím ruky se převlíknu. Do obchodu se mi nechce jet autem,takže se projdu.
Zrovna procházím kolem lékárny která je blízko obchodu s jídlem. Asi jsem se zamyslela natolik, že mě probudil pád na zem. Podívám se kolem sebe abych mohla zjistit do koho sem narazila. Všimnu si že přede mnou stojí chlap v mém věku a nabízí mi pomocnou ruku. Když se však podívám do jeho očích , mám pocit že hezčí oči jsem v životě neviděla. Jeho nádherně zelené oči se vpíjely do mích ořískově hnědých. Nevim jak dlouho tam můžem stát ale vzpomenu si na svůj nákup a hladové břicho.
,,Ehm omlouvám se že jsem do vás narazila." řeknu a snažim se chovat normálně.
,,V pohodě to já bych se měl omluvit ." na jeho tváři se objevil úsměv.
,,Ehm tak děkuju." řeknu bez rozmyšlení a jdu směr obchod.
Cítím se nějak dinvě , takhle sem se cítíla naposledy když .... vlasně jsem se takhle nikdy necítila. Pořád nedokážu z hlavy vyhodit jeho oči, vlasy a úsměv! Hezčí úsměv jsem v životě neviděla. Byl nádherný a ......
PROČ SI PŘIPADÁM JAK NĚJAKÁ PUBERŤAČKA, protože jsi potkala kluka svých snů . Né ja se nemůžu zamilovat to ne, já jsem bývalá vražedkyně bez citů. Nesmí se mi někdo líbit, nechci nikomu ublížit . Navíc toho kluka vůbec neznám, může mít přítelkyni co já vim.
Pravda je že nic nevim, asi napíšu dopis Marlen.
Milá Marlene
Neuvěříš co se mi dnes stalo! Po cestě do obchodu s jídelm jsem do někoho narazila. Byl to kluk s nejkrásnějšíma zelenýma očima na světě! Dokoce se mě usmál. Vypadal strašně roztomile když mu ty jeho hnědé vlasy padaly do obličeje. Byl o něco vyší než já, omg asi se mi líbí vyší kluci. Ale co to plácám za nesmysly, stejně může mít nějakou přítelkyni nebo děti...Doufám že se s nim ještě někdy uvidim, protože prostě on je dokonalej. Nedá se ani popsat jak nádherný je. Ten pocit když jsme se na sebe koukaly byl magický. Co to melu to on byl magický, byl magický protože se ještě nikomu nepovedlo takhle očarovat Bellu Weathrovou. Už teď mi je jedno jestli je nějaký blbec , protože se mi bude líbit i když je blbý. Ehm tak když nebude úplně nejblbější vadit mi to nebude. Kdyby náhodou byl blbec tak na něho použiju svoje čáry máry a bude v pohodě.
Tvá Bella
Tak jo můžu vám oficiálně oznámit že příběh mám už celej napsanej. Netuším co budu psát dál, ale něco vymyslím. Už mi zbývá jdnom vydat poslední jednu a půl kapitoly a bude to .
ČTEŠ
Dead Queen🌃[Avengers]
FanfictionMoc kterou ovládám je nebezpečná. Proto 19 let hniju v cele hydry.Rodinu jsem nikdy nepoznala a vzpomínky mi vymazaly. Co když začnu (skoro) normální život s emocemi a láskou ⚠️V PŘÍBĚHU SE NACHÁZEJÍ VULGÁRNÍ SLOVA ! PS: tento příběh čtete na vlast...