mrtvej unicorn

340 11 0
                                    

Tá být valčíl?No nevim, vypadá to jakoby měl křeče.

                             ****

Když to uslyšel Tony , vzal nejblišší věc co měl po ruce a hodil ji po Belle.
Ta moc velké štěstí neměla ,takže na jejím krásném obličeji, přistála Natashina drahá rtěnka.

Natasha se podívala na Tonyho  a kdyby pohledy uměly zabíjet, byl by mrtvej.

,,Ty debile co si to dovoluješ?! Víš jak ta rtěnka byla drahá? No počkej něco na tebe vymyslim ." řekla Natasha a odešla.

,,Jestli se Tony dožije večera , stane se zázrak ."pošeptal Clint ostatním avengrs ale Tony to slyšel.

,,Proč bych neměl jako přežít? Ukradnu nějakou rtěnku Peper a bude to v pohodě. Vy s tím naděláte panebože. " řekl Tony.

,,No to teda ne Tony nic mi krást nebudeš." řekla Peper která se objevila hned za Tonym.

,,Ehm......já ne to byl -

,,Na to zapomeň moc dobře jsem tě slyšela . Málem bych zapoměla, Wando máš dneska trénovat s Bellou. Tak na to hlavně nezapomeň. "dořekla Peper a odešla.

,,Ani nasnídat se nemůžu."zamumlala Wanda která seděla u stolu a jedla palačinky.

,,No nic , Bello běž se převlíknout do něčeho pohodlného a přijď sem ."

Bella odešla a vrátila se v černých upnutých legínách, černém tričku s krátkým rukávem a ještě si zčesala vlasy do culíku.
Kdo by řekl že takhle krásná žena je Dead Queen?

Když přišla tak všem se zatajil dech. Nešlo si všimnout jizev nebo různých modřin ,které měla snad všude.

,,Jak se ti to stalo, vždyť je más snad všude ? zeptal se Vision ktery zrovna na to , že je robot dvakrát neořemýšlí.

,,Některé jsou z hydry ale i rudé komnaty asi ?"

,,Jak asi ty nevíš kde si přišla k svým jizvám ?" zeptal se Steve který stále a pořád jí nevěril.

,,Jediné co si pamatuju je to , jak mně většinou mučily a když ne to ,tak si se mnou pohrály jinak. Ale nejsem si jistá jestli to byla pravda nebo ne. Ale teď bychom měli jít trénovat a nezabývat se mýma jizvama. " řekla Bella.

,,Ehm jo pojď jdem do tělocvičny ." řekla Wanda ktera byla stále mimo.

V tělocvicně

,,Tak jo teď se skus soustředit na tuhle žíněnku ." řekla Wanda.

Bella se začla soustředit na žíněnku, po chvîli cítila šimravej pocit na ruce. Otevřela oči a nestala se divit , před sebou viděla fialovou mlhu ve který se vznášela žíněnka.

,,Tyvole tak to se mi v životě nestalo. Je to normální ? " zeptala se překvapivě Bella.

,,Asi , hele zajdi do laborek kde je Bruce, ten ti odebere krev a udělá ti ještě nějaké opatření. Laborky se nachází v sedmém patře . "řekla Wanda

,,Dobře tak já jdu ." odpověděla Bella.

                                   ***

Hnědovláska po cca půlhodině našla cestu jak se dostat do laborek.  V laborce ji odebral Bruce krev a poslal ji do obývaku.

,,KDO MI ZNIČIL MŮJ KOSTÝM UNICORNA ?! AŽ ZJISTIM KDO TO BYL CHCÍPNE!" křičel Tony po celém toweru .

,,Ehm Tony klid jó ? Jak moc je zničený třeba půjde zpravit ."řekla Bella ,která se teď už asi pět minut snažila uklidnit Tonyho.

,,To už asi nepůjde protože NĚKDO TEN OBLEK ROSTŘÍHAL NA KOUSÍČKY! " znovu zakřičel .

,,Tony pojď půjdem si koupit nějaké jídlo, kouknem na titanik a bude to v pohodě ? " řekla Bella která strácela nápady jak uklidnit Tonyho .

,,Dobře ale první musíme udělat pohřeb , až potom můžem kouknout na titanik a udělat si popcor. " řekl Tony který už byl celkem v klidu.

                               ****
,,To je tak smutný ." řekl Tony který brečel jako želva.

,,Jo ale není to zas tolik hrozný" řekla Bella která se snažila potlačit smích .

No buďme si upřímný, vidět iron mana brečet jako želvu by asi k smíchu bylo.

,,Co se tady děje? Proč Tony brečí ?"začal se vyptávat Pietro, který si šel pro telefon, protože si ho zapoměl na jídelním stole.

,,Dokoukaly jsme titanik . "odpověděla Bella.

,,Aha tak já vás nebudu rušit . "

Tady další kapitola. Omlouvam se že jsem nebyla moc aktivní.











Dead Queen🌃[Avengers]Kde žijí příběhy. Začni objevovat