"Davetli listesini bana mail attın mı?" Xiao Zhan yoğun bir günün ardından eve yol almışken hala işten kopamadığı için gergin hissediyordu. Bugün yaklaşık iki paket sigara bitirmişti, bir kez kumaşın üzerine düşürdüğü izmaritle parçanın mahvolmasına sebep olmuştu, bir de diğer modellerin taşıyacağı parçaların revizeleri vardı. Doğrusu bu gerginlike genç ekibinin canını sıktığının pekala farkındaydı ancak kontrolü elinde tutamadığı zaman daha gergin anlar yaşadığı da kaçınılmaz bir gerçekti.
"Xiao Zhan, gidip dinlen, davetli listesini gözden geçirmek zorunda değilsin." dedi HuangYing esnemeden hemen önce. Defileye iki hafta kalmıştı ancak XZ Design'ın bir sonraki yıl boyunca tüm başarısı bu defileye bağlı olacaktı. Xiao Zhan her şey için çok çalışmıştı ve hiçbir sorunu tolere edemezdi.
Hiçbir sorunu.
"Pekala." Dedi iç çekerek. "Yarın ofiste görüşürüz." Bu onun pes ettiği nadir anlardandı. Bir başkasının söylediği şeyi kabul ettiği çok az zaman olurdu ve kabul etmek için önce kendisini ikna etmesi gerektiğini herkes biliyordu.
Telefonu kapatıp yola odaklandığı sırada telefonun yeniden çalmasıyla gözlerini bir saniye ekrana kaydırıp arayan kişinin ismine baktı. Bu akşam üçüncü arayışıydı ve Xiao Zhan bugün kesinlikle Peng Chuyue ile konuşmak istemiyordu.
Meşgule attıktan sonra arabasını park edip, inmeden önce hazırladığı anahtarlarıyla dairesine doğru yürüdü. Sessiz adımları anahtar şıkırtısına karışırken telefonu cebinde yeniden titremeye başlamış, bu kez onu arayan kişiyle kapısının önünde karşılaşmıştı.
Chuyue, telefonu hala kulağına tutarken Xiao Zhan onun gözlerine bakarak aramayı reddetti ve "Ne istiyorsun?" Diye sordu ve ekledi "Fazlasıyla meşgulum Chuyue..."
"Wang Yibo nerede? Seninle miydi?" Chuyue panik dolu bir ses tonuyla onun kapıyı açmasını izliyordu. "Meşgul olduğunu biliyorum ama bu önemli bir konu Xiao Zhan..."
"Söyle." Xiao Zhan içeri girip kapıyı kapatmadan -ve onu davet etmeden öylece bırakıp- kapıda dikilmeye devam etmişti. "Yibo evindedir, sabah şirketle programı vardı, bana gelmedi." Bu sırada Chuyue apartman koridoruna göz gezdirip onu içeri itti ve zaman kaybetmeden kapıyı kapattı.
"Chuyue ne yapıyorsu-" Xiao Zhan gözlerini kapatıp şakaklarını ovdu. Başı çoktan ağrıyordu zaten, kimseye verecek fazladan zamanı ve tahammülü kalmamıştı.
Gözlerini açar açmaz Chuyue'nin dudaklarını dişleyerek kendisine gösterdiği telefon ekranıyla karşılaştı. Klasik bir magazin blogu arayüzüydü, hayır, Chuyue'nin editörlüğünü yaptığı derginin internet bloguydu. Sonra gözleri Yibo ile birlikte çekilmiş, çok da net olmayan fotoğrafa takıldı. Telefonu elinden çekip alırken çoktan başlığı okumaya başlamıştı.
Wang Yibo & XZ Design Sözleşmesinin Arka Yüzü, Xi-Ning ile Başaramadığını Yaptı!
"Ne sikime-" Xiao Zhan Chuyue'nin yakasına yapıştığı gibi onu kendine çekmişti." Sen- Nasıl?"
"Ben yapmadım." Chuyue dişlerini sıkarak baskıladı. Her kelimesini bir kaya gibi güçlü hecelemişti. "Onları durdurmaya çalıştım. İstifa ettim Xiao Zhan. Ama birisi otelde sizi aynı odadan çıkarken görüntülemiş."
"Yibo'ya gitmem gerek." Xiao Zhan kapıya yöneldiğinde Chuyue onu kolundan tutmaya çalıştı ancak başarısızdı. Ona anlatmaya çalışmıştı ancak Xiao Zhan'ın onu dinleyebildiğinden emin değildi.
——————
Xiao Zhan onu artık tanıdığı için durdurmayan güvenliği geçip Yibo'nun dairesine ulaştığında buraya ona bir açıklama yapmak için değil, yanında olmak için geldiğinin farkındaydı. Ancak kapıyı açmamakta ısrar eden Yibo, Xiao Zhan'ın bu akşam öğrendiği şeylerin üzerinden geçmesine sebep olmuştu. Xi-Ning'in haberde geçen ismi, Yibo ile ilişkisinin medyaya yansıtılma şekli ve görüntülerin elde edilme yöntemi, her şey yanlıştı...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Spotlight has No Sense
FanfictionModa Tasarımcısı ve marka sahibi Xiao Zhan markanın yüzü ve defilenin baş modeli olması için yeni bir yüz aramaktadır. Model Wang Yibo ise ilk görüşte etkilendiği bu adamın iş teklifini kabul edecektir. Ancak Wang Yibo'nun karmaşık geçmişi ve Xiao Z...