Çok sevmek için illa aynı şehirde yaşamak gerekmez. Karşımızdaki kişiyi kalbimizde hissetmek bundan daha çok mutlu eder insanı. Bir insan sevgisini göstermek icin illa dokunması yada herhangi bir şekilde temas etmesi gerekmez, bazen bir bakış bazende bir gülümseme herşeyi belli eder. Sana seni seviyorum diyenlere çok inanmıyorum artık çünkü en çok onlar acitmadi mi canımızı? Size seni seviyorum demeyen ama sevgisini hep belli eden illa bir şekilde gösteren insanları kaybettiğinizde anlarsiniz gerçek sevgiyi ama iş işten çoktan geçmiş olur o zamanda. Onun için size değer vereni ve sizi gerçekten sevenin değerini kaybetmeden anlayın ki sonrasında pişman olmayın çünkü son pişmanlık işe yaramaz, o sizden çoktan gitmiştir sizde arkasından bakarsınız sadece, sebebiyse öncesinde ona bir şans vermeyisinizdir.O sizi ilk günkü gibi sever ama size bunu asla belli etmez çünkü o bir kere darbe almıştır ve bir daha alırım diye korkar ondan sonrada size hiç güvenmez. En zoruda bir insana ilk çok güzel bakmışsınızdir sonrasında birakmissinizdir. Birakicaksaniz sevmeyin bunu hem kendinize hemde karsinizdakine yapmayın sonrasında acı cekeceginizi bile bile bunu yapmayın. Karşınızdaki kişiyi ya hep sevin birakmayin yada ilk günden onu sevmediginizi belirtin ki ona göre davransın, siz ona belli ettiniz ama o hala sizin pesinizdeyse o kişiyi asla bırakmayın sevmeseniz bile onun sizi sevme şeklini sevin çünkü o gerçek sevendir ve hayatınızda birdaha böyle birşey karşınıza çıkmayabilir. Benden size tavsiye doğru kişiyi bulana kadar yolda başkalarına ümit vermeyin çünkü siz nasıl insansanız sizin duygulariniz varsa karşınızdaki de insan ve onunda duyguları var, sizin canınız acıyor ise onunda canı acır ve bir insanı başkasını unutmak için kullanmayın eğer kullanırsanız o kişinin hayatındaki son seveceği insan siz olursunuz ve insanlığa büyük bir zarar vermiş olursunuz. Başkasını unutamamis iseniz bunu unutamadığınız kisiyle konuşun ve karara varın başkasını katıp sizin hayatiniz gibi o insanında hayatını karartmayin.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
yeni başlangıçlar
FantasyYeniden başlamak isteyen herkes daha erken, gecikmeden yeniden başlayın. Unuutamadiklarinizi unutmaya çalışın çünkü o sizi takmıyor ve belkide çoktan unuttu. Gardinizi alın ve yeniden başlamaya hazırlıklı olun inanın bu yolda çok başarılı olacaksini...