Hayatınıza dahil edeceğiniz yol arkadasim diyeceğiniz kişiyi çoğu insanda kalbi seçer. Kabul edilse de edilmesede kalp seçmiştir bir kere , ne kaçar vardır artık ne de göçer. Bunun için kalbinizde biri varsa ve siz bunu biliyorsanız onun size karşı tavrını ispat edin ; Gözlemleyin, araştırın en ileri seviyesi konuşma başlatın. Zaten söze karsi konuşmasından anlarsınız. Sizi seviyorsa : Göz teması kurar, sizinle konuşurken sırıtır, özel hayatınızı merak eder, sizi sahiplenir, 1 ay içinde niyetini belli eder.
Eğer bu saydiklarimdan tam tersini yapıyorsa ümidinizi kesin veya bunlardan 3 tanesi var 2 su yoksa daha kendi bile bilmiyordur. Yani kendinde daha açık açık dememiştir kafası karışıktır. Niyetini belli edemiyorsa veya tam aciklayamadiysa ona zaman verin üzerine gidip baskı yapmayın ki sizen uzaklasmasın. Emin olun herşey olacağına varır. Bide sevgisi sahte olan vardir, tabi bunu anca onunla arana mesafe koyarak anlarsın yada ilsikini tamamen bitirdiğinde belli olur. Ayrıldınız ve eskisinden daha mutlu ise sizi çabucak unutmuş olduğunu size demeye çalışıyordur. Hala zevylisinix ve size çok geç cevap veriyor l, habire meşgul, başka arkadaşlarına zamanı var ama size yok ve en önemlisi değer verdiğini hissetmiyorsunuz,yaşadığınızı düşündüğümüz fakat yaşamıyor olduğunuz ilişkiyi sonlandırın çünkü bunları yapıyorsa o kafasından sizi silmistir ama söz olarak sizin demeniz onun içini ferahlatacaktir. Onun için son sözü sizden duymak ister. Kafasind bitirsede dilde birşey söylemez bide sizden buyuk tepki aldığında zaten kız böyleydi felan diye içini daha da rahatlatmaya çalışır ve başarır çünkü çoğu kadın üslubunu bozar ve olduğunca kötü şeyler söyler bunun için kızlar hep suçlu olur ...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
yeni başlangıçlar
FantasíaYeniden başlamak isteyen herkes daha erken, gecikmeden yeniden başlayın. Unuutamadiklarinizi unutmaya çalışın çünkü o sizi takmıyor ve belkide çoktan unuttu. Gardinizi alın ve yeniden başlamaya hazırlıklı olun inanın bu yolda çok başarılı olacaksini...