öyle bir an ...

4 1 0
                                    

İşte öyle bir an gelir ki hayattan vazgeçersin. Yaşamada bir sebep bulamazsın o anda biri çıkar karşına herşeyin başına onu alırsın buda yanlış hayatınız merkezinde kendisi olmalı her zaman kendi için hayatta kalmalı başkası kendinizi daha mutlu etmeli sadece ama onsuzda mutlu olmalısınız. Bizzat öyle yaparak bir sürü şeyi atlatmış biri olarak insanın kendisine ihtiyacı vardır. Başkasına değil sadece kendisine. Başkası gelip geçici her zorlukta yanınızda olacak kişi kendinizsiniz, ailenizde var ama ilk siz. Sonrasında aileniz çünkü onlar sizi büyüten kişiler öyle anneler var ki çocuklarının daha güzel gelecegi olsun diye kendini paralayan ama o insanlar çocukları tarafından hep yarı yolda bırakıldılar. Kizamiyorlar da çünkü onlar evlat bazende öyle güzel insanlarin çocukları olmuyor annelik babalık yapamayacak insanların çocukları oluyor ve çocukların psikolojileri bozuluyor. Herşeyin fazlası zarar ona ne kadar bağlanırsanız karşı taraftan bir o kadar ezilirsiniz kendinize yalnız kalabileceğiniz, kimse olmadan zaman gecirebileceginiz ortam yaratın. Müzik dinleyerek yapılan yürüyüş bile olabilir bu. Önemli olan insanın kendisini bulmasıdır, her insan farklı şekilde kendini bulur: Birisi müzik dinlerken bulur kendini kimide resim çizerek... Daha birsuru çeşit var kendiniz hakkında plan yapın başkalarının planlarına uymayin. Uzun lafın kısası zor zamaninizda bile olsa karşınıza cikan kişiyi obkadar önemsemeyen. İnsanlar o kadar kıymetli değil en önemli kişi sizsiniz...

yeni başlangıçlarHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin