Yeniden baslasinnnnn☺️

0 0 0
                                    

Öyle bir an gelir ki herkesten, herşeyden nefret edersiniz. Kimseyi görmek veya konuşmak istemezsiniz. Şuan bende o durumdayım ve yaşayan herkesi çok iyi anlıyorum. Kendimi boşlukta ve çaresiz gibi hissediyorum. Ne yapacağımı bilmiyor gibiyim işte tam da o an hayata yeniden başlamak lazım. Onun içinse en başından yani ne yasadiysaniz onu kağıda yazarak başlayın ; ne kadar uzun olursa olsun tüm kininizi, öfkenizi ve mutsuzlugunuzu kağıda kusun. Kimse dinlemese bile kağıt sizi hep dinler unutmayın. Biraz da olsa rahatlarsınız emin olun. Sonrasında ise o yaşanmış olan olaydan birgün önceydi düşünün ne kadar da mutlusunuz değil mi ? Evet tam da öyle içinizi kağıda döktükten sonra başka bir sayfaya da bir önceki günün mutluluğunu ve huzurlu oluşunuzu yazın. Yazdıktan sonra iki kağıdı da önünüze koyun ve bir kez daha okuyun sonra karar verin sonraki yaşamınızda mutsuz mu olmak istersiniz yada herşeye rağmen mutlu olmak mı ? Bunun kararını verin.( Tabikide mutlu olmak ister insan.) Verdikten sonra secmediginiz kağıdı yirtin ve çöpe atın diğer kağıdıda her hafta okumaya çalışın veya aksi durumla karsilasirsaniz açın ve okuyun. Kendinize bir kere yaptım gene yapabilirim gibi motive cümleleri kurun . Hayat o kadar kısa ki size değer vermeyen ve sizin uzulmenizi sağlayan insanları çekerek olmaz onun için öyle insanları hayatınızdan çıkartın ve sadece mutlu olun. Emin olun gülmek size çok yakışıyor ☺️. Sizi ne motive ediyorsa onu yapın bıkmadan, usanmadan ve üşenmeden. İşte o zaman yaşadığınızı daha iyi anlayıp hayatınıza daha sıkı sarılırsınız. Sizinle beraber bende yapicam gerkesiz insanları kapı dışarı edip inadına daha da gülümseyecegim. Sizi uzen herkesi hayatınızdan kovun, sizin mutsuzlugunuza sevinen herkesi kovun. Her koşulda yanınızda olan ,sizin mutluluğunuz için çaba sarf eden insanlarla kaldığınız yerden devam edin. Emin olun hayat o kısa ki boş insanlara ayıracak bir saniyeniz bile olmasın. Kendinize güvenin istediğiniz herşeyi yapabilirsiniz. Hayat hepimiz için yeniden başlayacak ve daha mutlu olacağız ☺️.

yeni başlangıçlarHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin