6/ HYUNG!

13 4 0
                                    

Yalnız birtea
Yeni yıl geldi joon.
Ne istersin.
Sana bir hediye almak istiyorum, peki ne ister benim canım.

Güzel bir hediye ve onu kendim paketliyecegim.
Yeni yıla 4 aydan fazla var.

Hmm düşünelim..

İlaçlarlajoon
Bir kutu ilaç hyung.
Ve birde sen.
Benim sorunlarım böylece çözülecek.

Yalnız birtea
Aptal joon ben varsam ilaçlara gerek yok.
Joon yeni yılda, bir hayalim var.
Seninle Kore sokaklarında bazen yürüyerek, bazen altımızda kalsik bir araba ile dolaşmak istiyorum.
Orda denize gidip seninle piknik yapmak istiyorum.

O gün senin üstünde mavi bir tişört, altında gri şortun olucak, benim ise üstümde sıfır kollu gri bir tişört, altımda gri bir eşofman olucak.

Bagajda senin için hazırladığım özel tarifli Sandwichimizi, keklerimizi, ve senin yaktığın kurabiyeleri yiyicez.
Sen denizi ben seni izliyor olucam, rüzgar bütün tenine dokunup giderken, saçlarında takılı kalıcak.

Güneş batarken, senin gözlerin onunla savaşa giricek, en sonunda sen kazanacaksın, bana dönüceksin ve acıktım diyerek isyan ediceksin.

Arabaya binip evimize gelicez ve biraz eğlenecegiz.

Ben bunu istiyorum joon.

İlaçlarlajoon
Hyung!
Ağlıyorum, bu çok güzel.
Artık ikimizin hayali, ben..bende bunu istiyorum.
TANRIM, galiba bayılacağım,
Hyung, seni seviyorum.

Yalnız birtea
Ahh, joon!
Çok tatlısın.
Bende..
Bende seni seviyorum.
Seni gülüşünü, ejderha gözlerini,bazen elinle gülüşünü kapatıyorsun o an güneş kayboluyor ama bir bakiyorum kısılmış gözlerine yine aşık oluyorum.

Seni seviyorum, ama bunu uzun uzun anlatabilirim joon.

Benim utangaç sevgilim, şuan bunları anlatırsam domatese dönmeden korkuyorum, YOKSA SENİ YANLIŞLIKLA YERİM, hhahahaah.

Tatlı joon,
Bu hyung tatlı joon'u seviyor.
Yıldızlara bak joon, onlar sensin,
Seni seviyorum aptal.

_

Bir gün üzülürseniz bu yazarın kendinden başka hikâyesini okumayip oy atmadığını hatırlayın, ha işte o zaman gülersiniz.

Acindirma yapmıyorummm.

Diğer bölümde görüşürüz...

Yılbaşı/ VmonHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin