7/ bir kış.

14 4 0
                                    

Yalnız birtea
Vizeler bitti ama hâlâ çalışıyorsun.
Buraya bak sana seni nasıl sevdiğimi anlaticam.

İlaçlarlajoon
Yüz yüze anlatmanı isterdim.
Hem aylar sonra olucak son vizeler kötü geçmemeli ama seni dinlerim.
Beni fazla utandırma hyung olur mu.

Sonra bana hasta olup olmadığımı soruyorlar.

Yalnız birtea
O zaman sende beni çok seven birini dinledim dersin.
Eğer sana sevgilin mi diye sorarlarsa da ' evet ' dersin olay biter.

Hem ben yüz yüze sevgini sana niye anlatıyım ki, sana hissettirmek varken.

Aptal joon bunları düşünemiyor.

İlaçlarlajoon
Hyung!
Öyle deme utanıyorum.
Herneyse ne anlayicaksan anlat dinliyorum.

Yalnız birtea
Joon seni ilk gördüğüm de hissettiğim duygulari anlatamam. Çünkü sana karşı birşey hissetmiyordum. Ama bir kış.
Yanıma gelip, benimle kitaplar hakkında konuşmuştun, bazen gülüyordun, bazen işe dikkatle dinliyor.

Ama gülerken gözlerin kısılıyor, dişlerim inci gibi gözlerime sunuyordun.
O gün dudaklarını merak ettim, ama kendimden o kadar nefret ettim ki.
Ben öğrencime nasıl böyle bir duygu hissederdim.

Ama kazanan sen oldun.

Bazen, ağzından küçük küfürler kaçıyor, etrafa bakıyorsun başkaları duydu mu diye, o bakışlarin masumluğu ile yaşıyorum. Sınıfa girdiğinde elindeki ağır kitaplar kolunu acıtmış, oluyordu.

Yalnız birtea

Bazen kitaba öyle bir dalıyordun ki, nerde olduğunu unutuyor gibi oluyordun, karekterlerle şaşırıyor, mutlu olup, ağlıyordun.

Soğukta kitap okumaya bayılırsin, ellerim titrerken sen kitabın sayfalarını çeviriyorsun. Ellerini tutmak istiyorum.

Gözlerin, bu şehire göre fazla parlak, buradaki buzlar eriyor bazen, aklıma sen geliyorsun, diyorum ki " ahh joon burdan geçmiş". Gece oluyor yıldızlara bakıyorum, hepsi seni andırıyor ama bir sen etmiyor.

Üzülüp geri çekiliyorum, söylesene joon sana nasıl aşık olmayayım.
Seninle nasıl hayal kurmayayım.
Seni nasıl sevmeyeyim.

Sen orkide gibisin, fazla narinsin,seni kırmaktan, soldurmaktan, incitmekten o kadar korkuyorum ki, hep başında durup sana şarkı söylemek istiyorum.

Yalnız birtea

Güldüğünde çiçeklerin açıyor, ağladığın da ise soluyor, o zaman korkuyorum. Ne yapacağımı bilmiyorum. Etrafta dört dönüyorum, endişe ile herşeyi kontrol ediyorum.

Neyi yanlış yapıyorum diye düşünüyorum.
Bir bakıyorum yine çiçek açmışsın, ben derdine derman bulana kadar sen çoktan toparlanıp, çiçek açmıs oluyorsun.

Kendimden utanıyorum, birşey başaramayan bir aptal oluyor, seni bile koruyamadığımı düşünüp kendimi yiyorum.

Senin dudaklarına ihtiyaç duyuyorum.
Bir tane öpücük.
Aptal, tuvalete kaçma.
Oysa daha başındaydim.
Pekala bunları sonra da anlatabilirim.

Tuvalette fazla kalma orası pis, hasta olmanı istemem.

Seni seviyorum joon, fazla oturma orda.

Görüldü

Yılbaşı/ VmonHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin