"Ya bi git başımdan efe sabah sabah" sabah sabah, efe, ben ne ara eve geldim ben ya. Son hatırladığım yıldızlar, ben ve yalnızlık. Lanet olsun ya telefonum nerde
"Sana bir şey sorcam ve gitcem" sorma desem yinede anlatacak en azından istekli görükeyimde çabuk gitsin ve beni yalnız bıraksın.
Sen dün akşam partide Merve abla ve Ecem abla ile kavgamı ettin? Oha oha velet bunu nerden biliyor ya?
"Velet sen bunu nerden biliyorsun çabuk söyle" cidden nerden biliyordu yoksa annem ve babam da mı biliyor işte o zaman ben biterim.
"İnternette gördüm oyun indiriyordum yanlışlıkla bir yere girdim sen çıktın bende anneme izlettim"
"iyi halt ettin efe çık git odadan"
"Sana bir daha birşey söylemicem hem ben Oktaydan daha yakışıklıyım"
"Efe sana odadan çık dedim hemen defol"diye bağırdım. Onun adını bile duymak istemiyorum cidden internette bizim tartismamiz ne arıyordu. Telefonum nerde ya hayır bunu bana yapma lütfen yatağın altına gitmemiş ol çok uzak(elimi uzatsam alabilirim ama yinede uzak)Yok artık ha sktr bunu kim çekmiş birde üstüne üstlük "okulun fame kızını gt edelim derken kendileri gt oldu" diye başlık koymuşlar. Bunlar benden sonra Ecemle kavgamı etmişler su anki halimi kimse görmemiş olsa gerek yoksa rezil olurdum. Bu videoyu çeken kişiyi bulabilirsem ona milkşahake ısmarlıyacağım ne milkşahake önemli.
"Gazel aşağı in çabuk baban seni bekliyor. Ha bu arada dün geceki olayı akşam yemekte konuşacağız çabuk hazırlan okula geç kalacaksınız" okul mu ne okulu ya tabi bugün karne alınacak hayoooor!!!!!!! İmkânı yok beni bugün bu yataktan kimse kaldıramaz ,odanın anahtarı nerdeki yok artık anne vöh be onuda mı aldın!!! Nere saklanabilirim ben dolap evet tabi giysilerden yer kaldıysa."Gazel insene aşağı bak ben geleceğim yoksa " vallah geliyor beni yalnız bırak anne ya çabuk gir şu dolaba gazel ahhhh ayağım ben biliyordum bu ayakkabı kutularının bir gün başıma is açacağını.
"Kime diyorum acaba ben Gazel. Allahım yine mi saklandın bir büyüyemedim gittin nerdeysen çık cabuk baban bekliyor." hah şunu bildiğim iyi oldu ben hic büyümedim.
Hayooor Bobby dolaba doğru geliyor beni sobeliyecek.
" Gelme Bobby git hoşt pist" pist ne ya off bu depresyon bana hic yaramadı. Birde havlamaya başladı içeri giremeyince. Bobbyi ilk aldığımızda kaybetmiştik onu bulunca bir daha kaybolmasın diye bir hafta odadaki dolapta saklamıştım. Alışkanlık yapmış beni özledikçe buraya gelir canım benimmmm.
"Gazel çık su dolaptan baban geliyor bak" al buyur sobelendim işte sen gel bakim Bobby madem beni sobelettirdin seni rehin alıyorum gel buraya!!!!!
"Meral burda ne oluyor iki saattir sizi bekliyorum Gazel nerde?" Annemin dolabı işaret ettiğini buradan bile görebiliyorum. Babamın ayak sesleri artmaya başladı ve dolabın kapağı yaşça açıldı. Benim durum aynen şöyle üstümde tişört yığını içinde Bobby ve ben varız. Babamı küçük bir delikte görebiliyordum. Biraz eğildi ve üzerimdeki tüm tişörtleri çekti ve beni ellerimden tutu anneme kas göz yaptı annem dışarı çıktı.
"Gazelciğim iyimisin kızım" ah baba birde ben bilsem babam o kadar sıcak bakıyordu ki gözlerim dolmaya başladı hayır anlamında kafa sakladım.
"Dun gece neler oldu anlatmak ister misin? Baştan"
"Gerçekten duymak istiyor musun?Baba "
"Sen benim küçük cadımsın tabi kide evet "
"Baba yapma utanıyorum biliyorsun" dedim ve Oktayı olanları hepsini bastan sona anlattım gözlerim balon gibi olmuştur kesin. Babam büyük bir nefes alıp verdi.
"Gazel bende senin yaşlarındayken bir kıza aşık olmuştum" Babam ilk defa benimle sevgililerinden bahsediyordu.
"İçinden konuşmayı bırak ve beni dinle. Tabi bizim zamanımızda telefon falan yok biz bakışarak ve kizin arkadaşlarıyla ona mektup gönderir dik. O yaz babam gille köyde kalmıştık. Yan komşunun kızı vardı o kadar güzeldiki kahvenin önünden geçince tüm erkekleri mest ederdi ben ona birgün açıldim dedim" o güzel gözlerine aşık oldum" kız bana aynen şöyle söyledi
" kusura bakma canım benim gözüm köylülerde değil" o günden sonra gerçekten okumayı kafama koydum ve bak nerdeyim şimdi. Sana sevme demiyorum Gazel tabiki de sevgilin olacak ama ona ilk önce güven onu tamamıyla tanı sadece dış görünüşe aldanma ha birde bana her konuda danışabilirsin nede olsa "
"Babamsın babaların kralısın" hadi şimdi toparlan karneyi alalım akşam yemeğe çıkarız hem ordada tatilde nerde olacağımızı belirleriz. Sakın okuldakileri kafana takma eğer takarsan sadece onları mutlu etmiş olursun .Unutmadan söyleyeyim akşam seni getiren çocuğuda bir akşam yemeğe çağır."
"Ne çocuğu beni akşam kimin getirdiğini bilmiyorum ki baba "
"Neyse ben onu öğrenirim ha Merve ile konuşmadan arkadaşlığını bitirim deme"
"Ama baba "
"Aması falan yok Gazel siz kaç yıllık arkadaşsınız elbet bir bildiği vardır mızmızlanma hadi hazırlan"
Ona sen değil benim kırılan kalbim karar verir babacım. Babamla tam 2 saat 15 dk konuşmuşuz. Babamla ne zaman konuşsam rahatliyorum neyse biraz daha oyalanırsam bu sefer tatlı dille konuşamaz.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yakamoz Da Aşk
Teen FictionYakamoz Da aşk En yakın arkadaşlarından ihanete uğramış bir genç kızı o umutsuzluktan kurtarmaya çalışan bir yakışıklı yığının en farklı hikâyesi kim bilir sonunu....