Multimedya( Merve)
Sia - Elastic Heart
"Bağırmayı kesermisin Meral "bence de anne !!!!!
"Nasıl keseyim Selim ha kızımız saç baş arkadaşına dalarak onu hastanelik etmiş oda yetmezmiş gibi birde erkeğe tekme tokat saldırmış şimdi sen benden sakin olmamımı bekliyorsun kusura bakma ama ben yapamam " annemi bıraksalar sabaha kadar bana fırça çeker .
"Offff be anne amma abartın alt üstü iki tokat attık "
"Hayır küçük hanım annen haklı hangi akla dayanarak sen kavga edersin Gazel ben sana böyle mi öğretim. Ya onlara birşey olsaydı olmasına ne gerek var üçünüde benzetmişsiniz, ya aileleri senden ve arkadaşlarından şikayetçi olsaydı. Biliyorum sorunların var elimden gelen anlayışı göstermeye çalışıyorum ama artık kotayı doldurdun küçük hanım bundan böyle yazları arkadaşlarınla değil bizimle tatil yapacaksın şimdi odana çık akşam yemeğinde sende bizimle birlikte geleceksin" birde şikayetçi olsalardı. Ben doğru mu duydum akşam bende babamgille yemeğemi gidecektim noooooo!!!!
"Ama baba "
"Aması falan yok Gazel şimdi dediğimi yap çık odana" diye gürledi. Babamı gerçekten ilk defa bu kadar sinirli görüyordum. Merdivenlerden çıkarken başıma bir ağrı girdi. Olduğum yere oturdum efe odasından koşarak benim yanıma geldi.
"Gajel iyimisin anne baba " elimle ağzını yumdum.
"Sus bağırma iyiyim sadece başım döndü tüm gün boyunca birşeyler yemedim belki ondandır" dedim ve onu sakinleştirmeye çalıştım. Ayağa kalktı ve aşağı indi bende odama gittim.Oha 4 cevapsız arama var Merve, Merve,Arda, Can ilk önce merveyi aramak lazım yoksa çatlar meraktan.
"Alo"
"Alo Merve "
"Gazel iyimisin Selim amca çok kızmadı inşallah bizimkiler biraz azar çekti o kadar asıl darbe annemden geldi bu sene onunla yazlık ta kalacakmışım babam yurt dışına çıkmak zorundaymiş bu yüzden bu yaz birlikte olamıyacağız"
"Hah tam oldu bizimkilerde bana bu yaz bizimle tatil yapacaksın dediler. Bekle canım kapı çalıyor gellll " Gelen efeydi canım benim bana hamburger ve portakal suyu getirmiş. Dur bir dakika bu çocuk bunları niye getirsin ki kesin birşey isteyecek ben malımı bilirim.
"Canım ben seni daha sonra arayım mı?"
"Efe geldi dimi"
"Hhh hadi maviş öpüldün diyip kapattım"
"Evet dinliyorum"
"Neyi" ben sanki bu dioloğu bir yerden hatırlıyorum
"Bunları niye getirdin velet yoksa bunların içinde zehir varda benden kurtulmyamı çalışıyorsun seni abla katili cani kıvırcık" diye ona yastık firlattım
"Saçmalamayı kesermisin az önce merdivenlerde düşünce tüm gün boyunca birşey yemedim dedin ya o yüzden getirdim"
"Hadi hadi geç bunları ben seni bilirim sökül bakim "
"Ya Gajel akşam benim götürmemeleri için annemgili ikna etsene"
"Yok ya ben orda sıkıntıdan patlayayım sen burda keyif çat yok canım öyle hem zaten annem seni hep necmiye cadısına bırakıyor bu sefer onlarda bizimle yemeğe geleceklermiş yani şansına küs ufaklık. Ben çekiyorsam sende çekeceksin hadii bozma moralini akşam tatilde nerede olacağımız kararlaştırılacakmış " diyip onu odadan postaladım. Aradadan mesaj gelmiş
**kanka bizimkiler beni bu sene sizinle tattile göndermiyo hem canda bu sene babaannesigille sitye taşınacakmış. Ben Merveye ve Cana az önce haber verdim yarın Yakamoz da buluşalım. Görüldü yapıp bıraktım
Oooo desenize bu yaz çok sıkıcı olacak. Yuh saat 7 olmuş hazırlanmaya başlasam iyi olacak. Şimdi bu necmiyecik ne giyersem bana laf atacak o yüzden mavi şortumla yarım üzerinde 99 yazan tişörtümü giydim altında sandaletleri geçirdikmi tamam. Ben şimdi orada sıkılırım en iyisi kulaklığıda alim wattped den kitap okurum.
"Gazel hazır mısın? "
"Evet" geliyorum diyip çantamı alıp odadan çıktım. Aşağıya indiğimde annem,babam, velet beni bekliyordu. Bende aşağı inince hep beraber yola çıktık. Tabi ben arabaya binince hemen telefonu çıkarıp internette takılmaya başladım
"Yuhhh bu ne ya yok artık bunu kim çekmiş" bu günlerde herşey aynı dioloğ içinde yer alıyor al bunuda bir yerden hatırlıyorum . Ben dışardan mı düşündüm. Babam birden firene basınca kafamı koltuğa vurdum ve gerçekten acıdı.
"Ne oluyor Gazel" diye sordu annem şimdi gördüklerimi anlatırsam tüm akşam boyunca babamın sert bakışlarından kaçmak zorunda kalacağım. Eğer anlatmazsam o internetten görecek ve bana bir güzel fırça çekecek. Eee ben şimdi ne yapacağım offff aşağı tükürsem sakal yukarı tükürsem bıyık.
"Baba ablam telefonda birileri ile kavga ediyor" lan kıvırcık sen bi susana
"Kapa çeneni efe"
"Ne suçlu benimiyim şimdi babamın sorusuna cevap verdim" Allahım bu çocuk gerçekten bir tür özürlü .
"Ya sen herşeye karşımasana dön önüne tabletinle oyun oyna"
"Oynadım sıkıldım hem ben görmeseydim sen babama kesinlikle söylemezdin " patla emi sıkıntıdan...
"Saçmalamayı kes efe anne şuna birşey söyler misin ?"
"İkinizde susarmısınız artık hem ne videosu o Gazel"hah şimdi sçtık.
"Şey anne kavgayı videoya çekip internete koymuşlar"
"Bir bu eksikti" diyip babam önüne döndü.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yakamoz Da Aşk
Fiksi RemajaYakamoz Da aşk En yakın arkadaşlarından ihanete uğramış bir genç kızı o umutsuzluktan kurtarmaya çalışan bir yakışıklı yığının en farklı hikâyesi kim bilir sonunu....