Meno autora: Anna Riceová
Žáner: Vlkolačí thriller
Opis: Skúste si predstaviť chvíľu, keď sa váš život otočí o 180 stupňov. Ten jediný okamih, kedy už je rozhodnuté o vašej neodvratnej smrti, lenže namiesto toho vám osud určí vašu budúcnosť trochu inak. Tú noc, kedy sa vám kompletne zmení váš pohľad nielen na svet, ale aj všetko ostatné, čo ste dovtedy považovali za samozrejmosť. Tak presne toto sa stalo hlavnému protagonistovi tohto románu, mladému novinárovi Reubenovi Goldingovi. Obyčajnému mužovi, ktorý sa hrou osudu jedinej noci stane viac ako človekom. Stáva sa - Vlkolakom.
Zhodnotenie: Keďže mám v posledných rokoch dosť veľkú zálubu v rôznych fantasy bytostiach, tak som sa opäť nemohol vyhnúť mnohými milovaným poloľuďom, polovlkom. Veci, v ktorej táto kniha dominuje, sú atmosféra a štýl rozprávania. Drsnosť príbehu sa pani Riceovej podarilo vykresliť na jednotku, o tom niet pochýb. Chvíľami som aj ja sám priam žasol nad tým, aké iné v tomto smere to je oproti tomu, čo som čítal dovtedy. Hlavný bod tu totižto nie je vkladaný na nejaký prílišný adrenalín, ale na napätie, čo samozrejme neznamená, že to vadí. Práve naopak, k príbehu ako k takémuto to práve zapadá. Čo dodať k charakterom? Asi iba toľko, že najviac , a hlavne ako jediný, mi celkom sadol hlavný hrdina. Bohužiaľ, najväčie mínus tejto knihy je jej otvorený koniec. Keď som dočítaval posledné stránky, tak som si iba hovoril: "To ako vážne? To má byť všetko? Práve vtedy, keď to začalo byť najzaujímavejšie?" Stručne povedané, koniec vo vás vyvolá dosť otázok, na ktoré už nedostanete odpoveď, keďže autorka už, nanešťastie, nie je medzi živými.
Známka: 7/10
YOU ARE READING
Moja Knižnica
RandomAhojte, v tejto mojej novej rubrike by som vám chcel predstaviť akúsi históriu toho, čo som kedy aké knihy prečítal, krátko ich predstavil a vyjadril na ne svoj názor a celkové zhodnotenie.