Zeren ile birlikte üniversitenin kampüsünde oturuyorduk,ikimizde telefona dalmış konuşuyorduk.Aniden babamın aramasıyla irkildik babam beni kolay kolay aramadı,özelliklede okul olduğu zamanlarda açtığım zaman;acil bir konu olduğunu hemen eve gelmemi söyledi.Yüksek ihtimalle şirketle ilgiliydi son zamanlarda şirketin durumu kötüye gidiyordu babamı daha fazla bekletmeden zerenle vedalaşıp yola koyuldum.
Eve gittiğim zaman babam salonda sinirli ve panik bir şekilde evde kırk takla atıyordu.Bütün eşyaları kırıp dökmüştü "baba noldu"diyip hemen yanına gittim öfkeden gözü dönmüştü ne dediğimi bile duymamıştı,tekrardan sorduğumda "biz bittik herşeyi batırdım"diyerek üstüme yürüdü.babam öfkesini kontrol edemediği için korkup odama kaçtım,kapıyı kitledim peşimden gelmiş kapıyı yumrukluyordu "amacım sana zarar vermek değil aç kapıyı konuşalım önemli bir konu var"dedi .Korka korka kapıyı açtım içeriye dalıp kolumu kavradı yüzüme sert bir tokat atip beni yatağa oturttu "akşama seni istemeye gelicekler"dediği zaman başımdan aşagı kaynar sular dökülmüştü.
Ne saçmalıyordu "ortağımın oğlu ile evlendiricem seni tek kurtuluşumuz sensin sonunda bir işe yaradın"dedi o an ki sinirle kalkip babamın üstüne yürüdüm "ne sacmalıyorsun sen ne evlenmesi delirdin mi ben daha okuyorum senin üç kuruşluk şirketin için hayallerimden vazgeçemem"dedim "lafımı ikiletme günün sonunda babana dua ediceksin hem kendi hayatımı kurtarıyorum hemde senin"dedi ve beni kendi karanlığımla başbaşa bırakıp odadan çıktı.
Hâlâ söylediği şeyin etkisindeydim,kendimi yatağa atıp ağlamaya başladım oylece uyumuşum.Saat beş civarı babamın sesiyle uyandım "sen hâlâ hazırlanmadın mı?"diye başımda sayıklıyordu "kabus degilmiş"diyerek uyandım.
Ne yapacağımı bilemeyerek elime telefonu aldım ve zereni aradım,telefonu açınca ağlayarak olanları anlattım oda neye uğradığını şaşırdı beni sakinleştirmeye çalıstı ama imkansızdı.Hangi kiz babasının çıkarları için zorla evlendirilirdi ki?
Beni sakinleştiremeyince yanıma gelmek için yola çıktı.15dakika içinde kapı çaldi,odaya girince boynuna atladım onu gorunce dahada ağlamaya başladım.Azda olsa beni sakinleştirmişti yarim saat boyunca onun dizinde uyuyup sakinleşmeyi bekliyordum.Kapının tıklamasına sıçradım odaya giren babamdı tabiki başka kim olabilirdi ki? teftişe gelmişti.
Zereni görünce mutlu oldu bana kıyafet konusunda yardım etmemi soyledi ve içeriye poşetleri bırakıp çıktı.Poşetleri görünce tekrar ağlamaya başladım zeren"şşt ağlama artık yeter çok yıpratıyorsun kendini"dedi "ne yapmamı bekliyorsun zeren güle oynaya gitmiyorum elin adamına"diyerek çıkıştım.Zeren daha fazla uzatmamak için poşetleri açtı ve içindeki kıyafetleri gösterdi buyuk bir of çekip hazırlanmaya başladım.
Zerenin zevkine güveniyordum çuval bile giyebilirdim hiç umrumda değildi,makyaj yapicak mood'da olmadıgım için o işide zerene bıraktım ve artik hazırdım.