《6》

558 22 8
                                    

P.OV.Pedri

Gavi zasnął przez tą sytuację  nie wytrzymałem i wpierdoliłem typowi m nadzieję że się nie pozbiera .

Wiem że Matti Cash jest zły i smutny bo  go Nicola Zalewski zdradził z jaką typiarą , ale bez przesady mógłby się opanować a nie do zajętych startować. Z rozmyślań wybił mnie głos Gaviego który coś mówił przez sen.

-Pedri nie zostawiaj mnie samego.

-Nie zostawię cię Gavi.

-Kocham cię Pedri.

-Ja ciebie też Gavi.

Kocha mnie tylko czemu mi to mówi przez sen moim marzeniem jest usłyszeć to od niego codziennie i spędzić resztę życia z nim.Postanowiłem że też pójdę spać położyłem się koło Gaviego i zasnąłem .

P.O.V Gavi 

Obudziłem się koło Pedriego nie dam rady już utrzymywać uczuć przed nim . A więc dzisiaj wieczorem wyznam mu moje uczucia tylko czy ja dam radę nie wiem tego ale zawsze trzeba próbować. Z rozmyślań wyrwał mnie głos Pedriego .

-Witaj Gavi o czym tak myślisz? 

-O niczym ważnym.

-Gavii wiesz że możesz mu o wszystkim powiedzieć.

-Powiem Ci dzisiaj wieczorem.

-Mam się bać ?

-Raczej nie.

Wstałem z łóżka i poszedłem się ogarnąć.Ubrałem szare dresy jak zawsze kiedy skończyłem poszedłem zjeść śniadanie. Niestety nigdzie nie było Pedriego a jego telefon leżał na blacie w kuchni nagle przyszła wiadomość była od nieznanego numeru.

NIEZNANY NUMER:Zostaw Gaviego w spokoju on jest mój nie rozumiesz.

Chciałem odpisać ale Pedri wyszedł do kuchni.

-Co ty robisz ?!

-Przyszła Ci wiadomość od nieznanego numeru .

-Iiiiiii.

-Czemu ten ktoś chce od ciebie żebyś mnie zostawił w spokoju?

-To ten plastik Nie przejmuj się nią I oddaj mi telefon.

Oddałem mu telefon i chciałem mu coś powiedzieć ale ten zawarł głos.

-Gavi Nie będzie mnie dzisiaj na Noc  niestety musisz zostać sam z moim ochroniarzem . Jak chcesz mi coś powiedzieć to albo teraz albo rano.

-W sumie to jest już Nie ważne.

Jak to powiedziałem to wyszedł z pokoju rzucając że będzie rano. Czułem się załamany tym że tak mnie potraktował . Zobaczyłem że na moim telefonie jest jakaś karteczka wziąłem ją do ręki i zacząłem czytać:

"××××××××× -Matti Cash zadzwoń do mnie słodziaku w trudnych chwilach"

Ciekawe kto to ten Matti postanowiłem napisać jego imię i nazwisko w Google a moim oczom ukazał się ten facet z imprezy .Okazało się że Matti ma 25 jest piłkarzem i gra w angielskim klubie i reprezentacji narodowej w Polsce . Jego byłym chłopakiem jest Nicola Zalewski który go zdradził z tajemniczą Włoszka .Smutno mi się zrobiło Mattiego więc postanowiłem do niego napisać .

Do Mattiego :Część Matti znalazłem karteczkę z twoim numerem  a więc postanowiłem do ciebie napisać.

Nie musiałem długo czekać bo Matti zaraz

 odpisał.

Matti Cash:O witaj Gavi chciałbym cię przeprosić za to co się stało wczoraj nie wiedziałem że masz kogoś przepraszam.

Do Mattiego : wybaczam Ci ale ja nikogo nie mam .

Matti Cash:To ty i Pedri nie jesteście razem?

Do Mattiego :No  nie jesteśmy chciałbym cię przeprosić za Pedriego.

Matti Cash :Nic się nie stało widziałeś ten nowy artykuł co wyszedł 1 godzinę temu?

Do Mattiego : Jaki artykuł? 

Matti Cash:Lepiej nie czytaj zaraz u ciebie będę żebyś  nic sobie nie zrobił.

Do Mattiego: Za ile będziesz ?

Matti Cash :Jestem  w tym samym hotelu co ty jadę właśnie winda do ciebie Mógłbyś wyjść na chwilę z pokoju żebym wiedział który to abo napisz numer?

Do Mattiego :Pokój numer 567.

Matti Cash : dzięki za 2 minuty będę.

Tak jak napisał Matti zjawił się po 2 minutach był ubrany w białą koszulę I garniturowe spodnie pod okiem miał letnie limo po starciu z Pedrim.

-Mogę wiedzieć o co chodzi.

-Przyniosłem Ci gazetę przykro mi że dowiadujesz się tego ode mnie.

Zacząłem czytać gazetę jak Pedru mógł ją chciałem mu wyznać miłość a on poszedł do kochanki i dodatkowo oni spodziewają się dziecka. Moje serce pękło na miliard kawałków .Matti przytulił mnie i próbował mnie uspokoić .

-Jak chcesz sobie wszystko poukładać Gavi to mogę cię wywieźć do Anglii na tyle ile będziesz chciał.

-Zgadzam się nie byle jak najdalej od Pedriego nienawidzę go . Kiedy mamy lot ?

-Za godzinę więź tylko najpotrzebniejsze rzeczy.

__________________________

A oto koniec tomu 1 mam nadzieję że wam się spodobał i że tom 2 też wam się spodoba Dziękuję za czytanie i za gwiazdki . Wolice żeby Gavi wrucił i wybaczył Pedriemu czy Gaviego żeby był z Mattim Cashem .

Razem na zawszeOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz