M-am trezit foarte obosita din cauza ca am vorbit cu Bogdan toata noaptea. Mi-am facut un dus si m-am imbracat cu o fusta neagra scurta si mulata cu niste pantofi cu toc negri impreuna cu un maieu alb cu dungi rosii cu negru cu o funda rosie in par.
Deodata ma suna Bogdan, am raspuns si el zice:
-Buna, Jess am sunat ca sa te intreb daca vrei sa ne intalnim in fata blocului tau ca sa te duc la scoala?
Eu raspund super entuziasmata:
-Da, sigur, normal, la ce ora, in 30 minute e bine?
El raspunde:
-Da, da e foarte bine, ne vedem jos, te pup paa.
-Bine, ne vedem, te pupic paa.
Am inceput sa ma bucur, m-am dat cu machiaj natural, cu tus, rimel si fond-de-ten si in 20 de minute am fost gata. Am mers afara si l-am vazut, era intr-un taxi-limuzina super tare pt ca era un bogatas. A iesit din taxi si m-a salutat. Ne-am pupat pe obraz si ne-am urcat in masina. Cand am ajuns la scoala toti colegii ne-au intrebat daca suntem impreuna si noi am zis ca suntem doar prieteni.
Am avut cateva ore plictisitoare si dupa aceea am mers la o cafenea impreuna cu Bogdan, am stat acolo pana la 10 noaptea si pt ca Bogdan a plecat mai devreme a trebuit sa merg singura acasa si pt ca drumul era f lung si intunecat am mers din greseala pe alt drum. M-am invartit in cerc o ora intreaga si nu mai gaseam drumul spre casa. Nu mai stiam ce sa fac. Am calcat stramb si mi-a cazut pantoful cu toc, m-am murdarit pe picior pt ca am calcat intr-o balta cu noroi si mi-am mai scrantit si glezna. Deodata mi-am dat seama ca am telefonul la mine si l-am scos din geanta si am incercat sa-l sun pe Bogdan dar din nefericire nu aveam semnal pt ca eram mai la mijlocul orasului. Aveam glezna scrantita, eram murdara pe picior si pe deasupra nu aveam nici demnal la telefon, chiar nu mai stiiam ce sa fac. Am mers la magazin si mi-am cumparat un croissant si un suc acidulat. Am gasit o banca, m-am asezat pe ea si am inceput sa mananc croissantul delicios suparata si sa beau sucul. Chiar nu mai stiam ce sa fac, eram aproape disperata si nu mai aveam idei. Dupa ce am terminat de mancat am inceput sa ma joc pe telefon pentru ca ma plictiseam. M-am jucat aproape jumatate de ora pana mi s-a consumat bateria telefonului la 30% din 90%. Am zis sa mai pastrez baterie in caz ca gasesc semnal.
Oare ce voi face in continuare, numai am nicio speranta.....
CITEȘTI
O poveste frumoasa❤
Teen FictionMa numesc Jessie, dar toata lumea imi spune Jess. Sunt o adolescenta de 14 ani si sunt in clasa a 8-a.E inceputul scolii si abia astept sa vad ce intamplari vor urma de acum incolo. Daca vreti sa aflati mai multe cititi in continuare.....