Ziua cu ghinion

40 0 0
                                    

M-am trezit foarte odihnita si fresh, pregatita sa incep o noua zi de scoala plictisitoare. Am vazut pe telefon de la Bogdan:
-Buna, ce faci, vrei sa te iau de acasa peste 3 ore, e bine pentru ca ma intrebam daca vrei sa te iau in fiecare zi de acasa :)))
-Da chiar vreau, si da peste 3 ore este perfect, pup papaa :*
-Bine, pup paa :*
Cand am terminat de vorbit m-am grabit spre baie dar cand sa intru in baie m-am impiedicat si am cazut pe mana, cand sa m-am ridicat ma durea foarte tare si eram si nervoasa ca nu puteam sa mi-o misc ca altfel ma durea. Ce se intamplase, mi-am scrantit piciorul, si mana, acum trebuie sa fac repede un dus si sa-i spun mamei, sa vad ce sa fac.
-Buna mama, sa stii ca am avut un mic accident din nou, am cazut pe mana cand sa intru in baie si mi-am scrantito, ce sa fac?
-Aha, offf, pai ajung imediat acasa ca sa te duc la spital.
-Bine mama, ne vedem acasa, te pup, paa
-Paa
Am mers la spital si mi-a pus mana in ghips, si pedeasupra nu mai pot sa merg la scoala pentru ca m-am accidentat la mana dreapta, asa ca dupaaceea trebuie sa recuperez tot cs vor scrie colegii mei......ce viata complicata am.....si pedeasupra trebuie sa stau si 2 luni cu mana in ghips...
L-am sunat pe Bogdan, Maria, Elle si Cristina si le-am spus ce mi s-a intamplat si toti si-au facut griji pentru mine....ce prieteni noi si draguti am....
Am stat in pat si m-am jucat pe telefon, pe tableta, am vorbit pe mesengger cu multi colegi si colege din clasa, am stat pe facebook si pe alte site-uri si asa au trecut cele 2 luni ingrozitor de plictisitoare.
Prima zi de scoala dupa 2 luni, mi-am vazut colegii si pe Bogdan si am decis sa fim impreuna.
La sfarsitul orelor, Bogdan m-a dus la un club super misto dar mai intai am trecut pe acasa la mine sa ma imbrac cu ceva de seara elegant.
Cand am ajuns la club am vazut-o si pe Elle cu un baiat, se pare ca era noul ei iubit, Stefan. A fost super, m-am distrat, am baut cateva cockteiluri si am dansat toata noaptea cu Bogdan. Cand m-a dus acasa eram aproape beata si moarta de oboseala, ne-am sarutat si am mers in casa, parintii mei dormeau de mult si eu m-am demachiat si m-am asezat pe pat si in cateva minute am si adormit cu gandul la Bogdan si la seara asta magica de neuitat.
A doua zi, sambata, m-am trezit pe la ora 2 dupa amiaza, am luat "micul de jun" si apoi am stabilit cu fetele sa mergem la mall ca sa necumparam niste haine dragute de iarna pentru ca urma Craciunul.
M-am imbracat cu niste blugi deschisi si niste cizme cu toc pentru ca era frig afara, o bluza cu maneca lunga pe care scria "I love NY" intr-o inima roz plus un palton rosu super dragut. M-am intalnit cu fetele la mall si prima oara ne-am uitat la Zara, am gasit o bluza superba si am probato si panaa urma am cumparato pentru ca era foarte draguta.
Elle si-a gasit o esarfa in stil fular si si-a cumparato pentru ca ii statea bine. Dupa aceea am mers la H&M unde am vazut niste blugi rosii super care se potriveau la palton, mulati pe fund. I-am cumparat si pe ei si dupa aceea am mers la C&A unde Maria si Cristina si-au gasit niste bluze colorate foarte frumoase. Am terminat insfarsit cumparaturile si am plecat extenuate la casele noastre.
Cum am ajuns acasa am rontait niste chipsuri si dupa aceea m-am apucat la eseul la romana dupa nu stiu ce carte. Mi-a durat cateva ore bune dar l-am terminat si a iesit super. Avand in vedere ca la mate ne-a dat de facut mai putin am lucrat cele 7 exercitii si dupa aceea am stat pe telefon...

O poveste frumoasa❤Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum