Saat akşam 7 civarıydı ve Minho Jisung'a mesajını iletti.
minho kişisinden 2 yeni mesaj:
Her zamanki yerdeyim buraya gel
Acele et onemli
(18.53)Her ne kadar çıkmak istemesede hem korktuğundan hem merak ettiğinden hazırlanmaya başladı Jisung. Birkaç dakika içinde hazır olup aşağı inince "Ben çıkıyorum işim var birazdan dönücem" diyerek annesi nereye demeye kalmadan dışarı çıktı.
Evlerine yaklaşık 3 dakika uzaklıkta olan parkın arkasında küçük bir köşe vardı. Parkın içinden bu köşe fazla gözükmüyordu ve burada eski bir bank vardı. Minho ve Jisung bir süredir burada buluşur konuşurlardı.
Hızlıca Minho'nun "Her zamanki yer" dediği o köşeye gitti, Minho bankta oturmuş yeri izleyerek Jisung'u bekliyordu onun geldiğini görünce kafasını kaldırdı sonrasında hafif bir ses tonuyla nazikçe "otur" dedi başıyla yanını işaret ederek.
Jisung oturup meraklı gözlerle Minho'ya bakarken sordu:
"Önemli dedin geldim hızlıca bir sorun mu var?"Minho her zamankinden farklı görünüyodu sanki söylemek istediği şeyi söylemeye çekiniyordu. Bunu söylemeyi daha önceden çok kez denemişti fakat başaramamıştı. Bu sefer bunun dönüşü yoktu ve bir yerden söylemeye başlamak gerekiyordu.
"Jisung benden nefret ediyorsun değil mi?"
Jisung duraksadı böyle bir şey beklemiyordu, "Fazla yakın görmesemde nefret ediyor değilim. Fazla yakın görmememide anlarsın herhalde." dedi imalı şekilde.
Anlamıştı tabii Minho, ayağa kalktı ve elini uzattı. Jisung yine ne olduğuna anlam veremedi Minho'nun elini tutup kalktı. Minho Jisung'u çekiştirerek yan taraftaki duvarın oraya getirdi.
"Bunları sen yazmıştın değil mi?"
Duvarda bir sürü yazılar, resimler, tebeşir izleri vardı bu boyalı duvarın bazı kısımlarına ise siyah kalıcı kalemle küçük notlar yazılmıştı. Evet o küçük notları Jisung yazmıştı.
Minho duvara yaklaşıp bir tanesini okudu:
"Yanyana olsak böyle güzel olurmuyduk acaba"Ardından Jisung'a döndü:
"Bunu yazdığın kişi sanal olduğunuz sevgilindi değil mi Jisung?
Bahsetmiştin bir keresinde daha doğrusu bahsetmeni istemiştim"Jisung tam ağızını açıp bir şey söyleyecekti ki Minho Jisung'a bir adım yaklaşarak devam etti. (Jisung duvarın önünde Minho'ya dönüktü yani duvarla Minho arasındaydı şuan.)
"Hiç düşündün mü Jisung belkide en uzakta sandıkların en yakınındadır...Sevgilinin adıda benimki gibi Lee Minho...değil mi?"
Jisung şaşkınca Minho'ya bakıyordu. Bunlardan hiç bahsetmemişti ona fakat biliyordu, nasıl?!
Minho Jisung'a bir adım daha yaklaştı,
"Telefonunu elinden aldığım günü hatırlıyor musun hani derse geçmeden önce okuldan çıktığım gün, o gün telefonunu elime aldığımda sevgilinle olan mesajlarının bir kısmını görmüştüm. Sevgilin Lee Minho'yla..."Jisung dolmak üzere olan gözlerle Minho'nun gözlerinin içine tepkisizce bakıyordu. 'Lee Minho' klasik bir isimdi birçok kişide olabilirdi. O yüzden bunu normal karşılamıştı. Jisung aslında Minho'nun ne anlatmak istediğinide anlamıştı fakat yanlış anlamayı diliyordu. Canından çok sevdiği sanal sevgilisi aslında ona zorbalık yapan -şuan yapmayan- sınıf arkaşı olamazdı. Olabilirmiydi? Hayır hayır olamazdı...
Minho, gözünden 2 damla yaş akan Jisung'a bir adım daha yaklaştı artık aralarında çok az mesafe vardı.
"...Sevgilin Lee Minho'yla, benimle. Bende sanal sevgilimle mesajlaştıktan hemen sonra sınıfa çıkıp yanına gelmiştim ve telefonunun ekranında az önce sevgilime yazdığım mesajların iletildiği hesap açıktı."
Jisung işte bunu duymaktan korkuyordu. Kendini ağlamamak için sıksada gözünden 2 damla daha yaş aktı. Bu anın bir kabus olmasını diledi.
Bu bir kabus değildi.
"Cidden hiç mi şüphelenmedin Jisung?"
"Sanal sevgilimin bir zorba olduğunu sanmıyordum." Bunu söylerken içindeki sinirini ve hüznünü çok iyi hissettirmişti Jisung. Gözünden yaşlar akmaması için yüzünü sıkıyordu.
Aslında sevgilisi şuan tam karşısında gözlerinin içine bakıyordu. Bu anı hep dilemişti fakat bu şekilde değil. Hem güzel hem kötü bir andı bu. "Awera".
Minho Jisung'a biraz daha yaklaştı. "Sevgilim...Han Jisung"
▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎
Awera: Bir anın hem güzel hem acı verici olması anlamına gelen Japonca bir kelime
Kelimeyi gorunce dedim aha bu tam uyar fice ismi bu olsun
Normalde bu olayın 20. Bolumde falan yasanması gerekiyor ama gelcekten baslıyoruz iste
Bolum cok alakasız yerde bitti devamı sonraki bolumlerde olucak fazla spoiler olmasın🤭
2. Bolumde gecmise gidip bu duruma nası geldiklerini gorucez
İlk kez fic yazıyorum o yuzden fazla guzel bir sey beklemeyin
2. Bolumde gorusuruzz
ŞİMDİ OKUDUĞUN
awera | minsung
FanfictionMinho zorbalık yaptığı çocuğun sanaldaki sevgilisi olduğundan habersizdi [texting+düz yazı] 🥇#han 14/03/23 🥇#leeknow 17/05/23 🥇#felix 10/09/23 🥇#changbin 12/09/23