İyi okumalar
Sonunda gelebilmiştim buraya. O'nun buraya bıraktığı şeyi bulmam 10 yılımı almıştı.
Geldiğim yer ufak tefek ama oldukça samimi görünen ve her tarafı sarmaşıklarla kaplı bi çiçekçiydi.
Bütün cesaretimi topladım ve tahta kapıyı açıp içeri girdim.
Kapıyı açtığımda çalan zil ile burda çalışan olduğu belli olan bi orta yaşlı bayan bana baktı ve konuştu.
" Size nasıl yardımcı olabilirim ?"
" Şey, ben buraya bırakılmış bi eşyayı almak için gelmiştim. "
" Buraya bırakılan bi eşya mı ?
Ah, yoksa siz Uchiha Sasuke misiniz ? "" Evet de adımı nerden biliyor sunuz ? "
" Sizi Naruto gönderdi değil mi, bıraktığı şeyi almanız için. "
" Evet, bana onu verebilir misiniz ? "
" Elbette, 10 yıldır bu anı bekliyordum. "
Kadın bunu dedikten sonra kasaya gitti ve eğilip aşağıdan bi kutu çıkardı. Kutu oldukça tozlanmıştı, uzun zamandır dokunulmadığı belliydi.
" İşte aradığın şey bu. "
Kutuyu bana uzattı. Bende uzanıp elinden aldım eskimiş kutuyu.
" Açsana içinde ne var bakalım, açıkçası içinde ne olduğunu bana söylemedi ve onu alacak kişi gelesiye kadar asla açmamamı söyledi. Bende asla açmadım. Ne olduğunu merak ediyorum. "
" Pekala, hadi bakalım ne var içinde. "
Kutuyu masaya koydum ve kapağını kaldırdım. İçinden eski olmasına rağmen oldukça iyi bakılmış ve biraz kalın bi defter çıktı.
İkimizde birbirmize baktık ve defteri çıkarıp ilk sayfasını açtım.
Sayfada sadece iki cümle yazıyordu bunlardan ilki diğerine göre daha eskiydi.
İlk cümlede; " Naruto'nun günlüğü "
İkinci cümlede; " Sasuke'ye ( Lütfen sadece sen oku ) "
Bunu okuduktan sonra defteri kapatmıştım.
" Üzgünüm ama özel şeyler var. Ne yazık ki size göstermem. "
" Haah, pekala anlaşılabilir bir durum. Şimdi ne yapıcaksınız. "
" Geldiğim yere geri dönücem sonuçta buraya sadece bunu almak için geldim. "
" Hemen şimdi mi gideceksiniz ?"
" Evet. "
" Biraz bekleyebilir misiniz, çok kısa sürecek. "
" Elbette. "
Kadın hemen çiçeklerin arasına gitti ve bir adet beyaz gül alıp geri döndü. O gülü bana uzattı.
" Lütfen bu gülü kabul edin, 10 yıl sürmesine rağmen pes etmeyip buraya onun emanetini almak için geldiniz onu çok seviyor olmalısınız. Ayrıca şundan eminim ki Naruto sizi çok saf seviyordu. "
" Evet onu çok seviyorum, gül için teşekkür ederim. Hoşçakalın."
" Ne demek sizde hoşçakalın."
" Ah, gitmeden Naruto ile nereden tanışıyorsunuz ? "
" Ah Naruto size söylemedi mi. Hmm eğer o kitap özel ise büyük ihtimalle oraya yazmıştır benim kin olduğumu yani çok merak etmeyin zaten öğrenceksiniz, o zaman size iyi yolculuklar. "
ŞİMDİ OKUDUĞUN
24 / Twenty-Four ~ SasuNaru
FanfictionÖlsem bile 24 sayısından nefret etmeye devam edicem. Bunu hiçbir şey değiştiremez. !Female naruto! Hoşunuza gitmiyorsa okumayın lütfen! Tamamlanmıştır.