3.Bölüm

89 13 4
                                    

İyi okumalar

18/06/2003

Bugün lise sınavına girdim. Annemle babam beklediğim gibi bana nasıl geçtiği hakkında birşeyler sormadılar sadece kaç puan alabileceğim hakkında konuştular. Tokyo'da yaşadığımız için liseye Tokyo'da gidecektim çünkü ailem benim gözlerinin önünde ders çalıştığımdan emin olmaları lazımdı. Bu başarıya takıntıları yüzünden hiç boş zamanım olmuyordu ve bu yüzden hiç arkadaş edinmemiştim ki büyük ihtimalle lisede de aynı şey olacaktı. Bundan emindim.

Başka bir sayfa daha.

25/06/2003

Bugün sonuçlar açıklandı ve ben okul birincisi ve il birincisi olmuştum ama annem ve babam benim yetersiz olduğumu söylemeye devam etmişlerdi. Kazandığım puan ile Tokyo'nun en iyi lisesine oldukça rahat girebiliyordum ki zaten başka bir seçeneğim yoktu. Umarım lise hayatım biraz daha rahat geçer.

Bir tane daha.

20/09/2003

Bugün lisedeki ilk günümdü. Toplam 3 şube vardı, ben A şubesindeydim ve şubelerin başarı oranına göre sıralandığını öğrendim. A şubesinde sadece notları 85 üzerinde olan kişiler vardı yani kısaca okulun en çalışkan ve zeki kişileri ( benim deyişim ile inekler ki bende dahilim ) bu sınıftaydı. Lise hayatımın şimdiden orta okuldan pekte farklı olmayacağını anlamıştım.

Bir başka sayfa daha.

20/10/2003

Okul açılalı bir ay oldu ama ben hiç arkadaş edinmedim hatta sadece ben değil sınıftaki ( yurtta kalanlar hariç ) hiçkimse arkadaş edinmemişti. Birbirimizle sadece ihtiyaç dahilinde konuşuyorduk. Onun dışında tenefüslerde sınıfta sadece kağıt ve kalem sesleri bazende ezber yapan kişilerin fısıltı halindeki sesleri oluyordu. Alıştım artık bu duruma sonuçta önceden böyle birşeyi tahmin etmiştim. Ders çalışma baskısını artık sadece ailem değil okulumda yapıyor. Sanırım bu gidişle intihar edicem.

Sasuke, günlüğü okudukça Naruto'nun bilmediği taraflarını öğreniyordu, ayrıca Naruto'nun hiç intihar etmeyi düşündüğünü bilmediğinden oldukça şaşırmıştı ve bu fikirden nasıl vazgeçtiğini merak ediyordu.

31/12/2003

Bugün 2003 yılıyla 2004 yılını bağlayan gece. Duyduğuma göre 2004'e ne yaparak girersen yıl boyunca onu yaparmışsın ve ben tabi kide eğlenmek ve yılbaşını kutlamak yerine ders çalıştırıldım. Artık dayanmıyorum biraz daha bu şekilde devam ederse elimden bir kaza çıkacak. Zaten sınavlar başlamak üzere.

25/01/2004

9.sınıfın ilk dönemi bitmişti ve ben okul birincisi olmuştum. Şimdilik kazasız atlatmayı başarmıştım ama önümüzdeki dönemden emin değilim.

09/02/2004

İkinci dönemin ilk günüydü ve sınıfa yeni biri gelmişti, adı Karin'di. Bizim sınıfta olduğuna göre onunda inek olması lazımdı ama o çok arkadaş canlısı ve enerjik biriydi. Sınıfta tek oturan sadece ben vardım o yüzden yanıma oturmuştu ve onun kişiliği sayesinde bir şekilde arkadaş olmuştuk. O benim ilk arkadaşımdı. Umarım arkadaş kalmaya devam edebiliriz.

Sasuke, gözünü açtığında sabah olduğumu görmüştü. Günlüğü okurken uyuya kalmıştı. Bugün yapacak bir işi olmadığı için kahvaltı ettikten sonra günlüğe devam etmişti.

24 / Twenty-Four ~ SasuNaruHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin