Başlıksız Hikaye Bölümü

13 2 0
                                    

Ilk iş günüm olduğu için guzel olmaya çalıştım. Mavi ceket mavi etek ve beyaz sıfır kol bir badi giymistim. Patronum cok tatli gorunmustu bana.Ama is yerine varinca patronumun bir çocuğu azarladigini gordum.Cocuk 20li yaslardaydi.Utandiginin farkindaydim.O yüzden odama gectim.Ben müdürün asistanı olduğum için bana tekli bir oda vermişler. Cok begendim. Pembeli duvarlar vardi.Ve manzarasi bir denizdi.Patronum kapiy tiklatarak içeriye girdi. Önce hoşgeldin aramıza dedi.Sonra is Telefonumu verdi .Bundan sonra geceleri bile bu telefon susmaz biliyorsun büyük bir şirketin patronuyum. Müdür Bey 2-3 hafta sonra burda olacaklar.Bu yüzden lider ruhlu olmalisin Betul Hanim dedi.Ilk gün hayli ile cok yorgundum eve geldim.Ustumu değiştirip buzluktan dondurmayı çıkarıp yedim.Ac değildim .Bir anda kapi caldi saat 19:30 du.Ama kimseyi beklemiyordum. Kapida Deniz'i yani eski okuldan bi oğlan. Ama sasirmistim.;evimi nereden öğrenmisti.Iceri gir bekleme dedim.Hal hatır konuştuk. Ben meraktan evimi nerden öğrendin ve önemli bir şey mi oldu?Dedim.Gozleri doldu.Noluyor Deniz soylermisin?Deniz: ''Pelin Asya Asya.. Öldu!'' Artık zaman durmuş gibiydi. Asya benim için çok önemliydi.Cunku o benim en yakinimdi.Aglayamiyordum.Ben de duygusuz ve ölü gibi olmuştum. Sonra Deniz bi an bana sarıldı. Onsuz yapamam..Ben de yapamam Deniz bende yapamam!!
(hikayenin devamı hemen gelicektir ama hikayenin devamini okumak isteyen ve beğenen kisiler kitabımi voteleyebilir mi? :*)

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: May 15, 2015 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Son UmudumHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin