.
.
.
"Tiyatro kulübü öğrencileri, lütfen zil çaldığında konferans salonuna gelin."Dersiniz zaten boş olduğundan ve kulübünü sevdiğinden heyecanlandın, tabii ki tek sebebi bu değildi.
Sevdiğin çocukla, Hitoshi Shinso'yla aynı kulüpteydin...
Zilin çaldığını duyar duymaz ayağa kalktın ve kapıya yöneldin, Monoma seni durdurmuştu.
"Nereye, şey yani nereye gidiyorsun Shun?" (Monoma)
Yanağına yapışmış olan kağıdı aldın ve gülmeye başladın
"Dersin boş olduğunu biliyorum, ama gerçekten uyumak zorunda mıydın?"
"Pazartesi günleri daha yorgun oluyorum..." (Monoma)
Ayılmaya çalışıyordu, anlına bir fiske vurdun ve benliğini kullandın. Sanki hiç uyumamış gibi hissediyordu ancak yorgunluğunu almıştı.
"Ha? Shun biz n'apıyo- hayır sakın söyleme... Benliğini üstümde mi kullandın!" (Monoma)
"Ayakta uyuyordun! Yanlızca seni ayılttım... Her neyse benim kulüp toplantısına gitmem gerek~ Görüşürüz Monomaa!"
Yavaşca koşarak sınıftan çıktığında Monoma arkandan bağırmıştı,
"Shinso olmasa o kulübün önünden geçmezsin!!" (Monoma)
Yani, pek haksız sayılmazdı...
Konferans salonuna yaklaştığında koridorda Shinso'yla karşılaşmıştın, hemen ona seslendin.
"Hey! Hito-"
Bir anlığına donmuştun, sebebini hemen anlamamıştın ve heyecanlandığın için olduğunu sanarak boşvermiştin.
"Hey! Hitoshi-kun!!"
Sana döndüğünde yine her zamanki gibiydi, mimiksiz. Geçen yıl siz aynı sınıftayken hep gülerdi, ne yapar ne eder onu gülümsetirdin. Ancak sınıflarınız ayrıldığından beri gülümsediğini görememiştin.
"Ah, hey Shun, lütfen artık ismimi söylerken ek kullanma." (Hitoshi)
"Ah peki o halde... Hitoshi."
Kızarmıştın, ona adıyla hitap etmeni ilk istediğinde şaşırmıştın çünkü o kadar yakın olduğunuzu hiçbir zaman hissettirmezdi.
Içeri girdiğinizde üst sınıfınız Ichiro, yani kulüp başkanınız sana yaklaştı.
"Hoşgeldin Shun~" (Ichiro)
Gerilmiştin, ondan hoşlanmıyordun; ancak onun senden hoşlandığı çok belliydi. Ara ara rahatsız bile luyordun, ancak kulüp başkanı olduğundan sesini çıkaramamıştın.
"Ah evet hoşgeldim Ichiro-senpai..."
Elini omzuna atmış ve konuşmaya devam etmişti,
"Hadi ama Shun~ Bana ilk ismimle seslenebilirsin demiştim!" (Ichiro)
"Teşekkürler senpai ancak böylesini tercih ederim-"
"Hadi hadi, bir kez Hikari-senpai de bakayım~!" (Ichiro)
"Istemi-!"
"Senpai." (Shinso)
"Ne var-" (Ichiro)
Ichiro donmuştu, Shinso'nun benliğini kullandığını hemen anlamıştın.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Hitoshi Shinso X Reader - My Hero Academia
FanfictionInsanların gerçeklik algısını bozabilen Shun Sumire, U.A.'da Hitoshi Shinso adında bir oğlanla tanışır. Ona olan birikmiş hisleri patladığında istemeden benliğini kullanır; Shinso ise ona olan aşkını itiraf eder. Peki ya Shinso onu gerçekten seviyor...