.
.
.
Ilk derse girmiştiniz, ancak öğretmeniniz Vlad King ortalarda yoktu... Hatta Monoma da ortalıkta yoktu, o gerizekalının bir şeyler peşindeyken yakalandığına emindin...Dayanamadın ve kapıya yöneldin, tam sınıftan çıkarken biri seni durdurdu
"Nereye gidiyorsun Sumire?" (Kendo)
"EEEK-!!...
Kendo... Şey ben...-"
Derin bir nefes verdi ve konuştu,
"Monoma'ya bakacaksın değil mi..?" (Kendo)
"Evet... O aptal ve sensei ortalıkta yok, kesin başını belaya soktu."
"Ders başlayalı 15 dakika oldu, birazdan Vlad-sensei gelir ve açıklama yapar, sen merak etme." (Kendo)
"Peki Kendo..."
Sen pes etmiş tam yerine geçerken kapı açıldı, Vlad King Monoma'nın kulağını tutmuş çekiştiriyordu.
"Rekorun bir hafta Monoma..." (Vlad King)
"Ay-ay-ay-!! Kulağımı kopardın sensei!!" (Monoma)
"Sessiz ol! Ne rekorun bir hafta biliyor musun? Başını belaya sokmadığın günlerin rekoru!!" (Vlad King)
"Sensei durun! Bu sefer benim hatamdı!"
"Seninkiyse iki hafta Sumire..." (Vlad King)
Monomanın kulağını hâlâ tutarken burun kemerini sıktı, sonra da sana yaklaşıp seninde kulağından çekti.
"Ay-ay- Sensei ama ya!!"
"Kendo sen sınıfa göz kulak ol." (Vlad King)
Ikinizi de sınıftan çıkardı ve kapının önünde kulaklarınızı bıraktı,
"Değerli kulaklarım sizin ellerinizde harap oluyor!" (Monoma)
"Sensei şu kulak tutma işini bıraksanız?.."
"Ya siz başınızı belaya sokmayı bıraksanız?!? Müdürü hipnoz edip kamera kayıtlarını kontrol etmek de ne demek Monoma!!" (Vlad King)
"Hayırlı bir iş içindi-" (Monoma)
"O ân müdürün yanında olmasam bu hikayeye inanmazdım! Bu sefer kimin benliğini kullandın, ha? Shinso'nun mu, Sumire'nin mi?" (Vlad King)
"Benimkiydi sensei, Hitoshi'nin bununla bir alakası yok..."
"Off..." (Vlad King)
Vlad King size arkasını dönmüş ve sizinle ne yapacağını düşünmeye başlamıştı, o döner dönmez Monoma ağzını kapamış ve gülmemek için kendini tutmuştu.
Dirseğinle onu dürtüp fısıldadın,
"Ne oldu birdenbire- sensei kızacak kendine gel!"
Vlad King size tekrar döndüğünde Monoma ânında ciddileşmişti, bu hâline dayanamayıp gülmemek için kendini tuttun.
"Siz sınıfa girin, cezanızı sonra veririm." (Vlad King)
Bir şey söylemeden sınıfa girince Monoma ve sen kahkahalara boğulmuştunuz,
"HAHAHAH- BIPOLAR MISIN APTAL SENI, O TIPIN ÇOK KOMIKTI!!-"
"EN AZINDAN BEN ÖZGÜNLÜĞÜMÜ ISTEMEDEN KULLANMIYORUM- PHAAHAH-!!" (Monoma)
Bir anda ciddileştin.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Hitoshi Shinso X Reader - My Hero Academia
FanfictionInsanların gerçeklik algısını bozabilen Shun Sumire, U.A.'da Hitoshi Shinso adında bir oğlanla tanışır. Ona olan birikmiş hisleri patladığında istemeden benliğini kullanır; Shinso ise ona olan aşkını itiraf eder. Peki ya Shinso onu gerçekten seviyor...