Hatodik rész : A vásárlás.

338 29 8
                                    

- Mit vehetnék Xavier-nek? Ujabb ecsetet? Az van neki elég!- fújtatott a lány idegesen,fel-alá járkálva a folyosón

- Valamit tényleg festéssel kapcsolatosan kell vennünk neki. Mindjárt jövök,csak elveszek a szobámból valamit.- hümmögte Enid,majd kiment besétált az emlitett helyiségbe.

Letty gondterhelten döntötte a hátát a falnak,és egy apró mosollyal nézett le az összegyürt cetlin levő névre. Viszont,mikor léptek hangjai csapták meg a fülét,ijedten összetürte,és a zsebébe süllyeztette.

- Te meg mit csinálsz itt?- kérdezte Xavier,miután kilépett a sötétségből.

- Várom Enid-et. Weems megengedte,hogy elmenjünk vásárolni. És kérte,hogy üzenjek nektek is,hogy ma és holnap van vásárlásra esélyünk.

- Oh,rendben. Kössz az infót.- bólintott és zsebre vágta a kezét.- kit húztál?

- Nem mondhatom meg.

- Csak nem engem húztál?- húzodott vigyorra a fiú szája.

- N-nem!! Persze,hogy nem! Meg amugyis nem mondhatom el!- hebegte elkerekedett szemekkel,és szándékosan nem vett fel vele szemkontaktust.

- Na jó. Akkor,tudod ki húzott engem?

- Nem.

- Ha megtudod mondd meg neki,hogy egy új paletta nem ártana. Meg egy új ecset készlet. Több ecsetem is el van törve. Fehér festék sem ártana,minding az fogy ki a leghamarabb.

- Na,és...te kit húztál?

- Nem mondhatom meg.- vont vállat ismét vigyorogva egyet,majd hátat forditva neki,elsétált.

A lány még utána grimaszolt,néhányszor még egy középső ujjat is mutatott neki.

- Láttam ám!- kiáltott hátra,oda se fordulva.

***

- Tudom mit kell vennünk Xavier-nek. Szüksége van palettára,ecsetekre,és fehér festékre.

- Jesszus,beleférünk mi a kikötött pénzbe?- kérdezte a szőke,miközben minden polcót jól megbámúlt.

- A tanárok nem kell tudják,hogy mennyit költöttünk. Úgy sem fognak bele nézni minden csomgaba,és "saccold meg az árát" játszani.- vont vállat Letty.

- Egyáltalán honnan tudod ezt? Elmondtad neki,hogy te húztad?

- Dehogy!! Összefutottam vele a folyoson,és megkérdezte,hogy kit húztam. Nem mondtam el neki,s ő sem nekem. Csak annyit kért,hogy ha véletlenül megtudom,hogy ki húzta őt,akkor mondjam,hogy mire van szüksége.

Lassan a festékes részleghez értek,így a lányok azonnal lekapkodtak a polcról egy ecsetes készletet,amiben szén ceruza is volt. Vettek egy nagy tubus fehér festékek,és palettát is.

Enid is megtalálta közben Ajax-nek a tökéletes ajándékot,és már majdnem a kasszánál voltak,amikor Letty észre vett egy gyürűt az egyik ékszeresnél. A férfi részlegen volt,és oly szépen fénylett,hogy a lány le nem tudta venni a szemét róla.

- Enid? Én ezt nem hagyhatom itt. Látni akarom rajta.- motyogta,mire a szőke is oda nézett. Kis idő után elmosolyodott.

- Akkor vedd meg neki. Hisz nagyon sokat jelent neked ,ahogy látom.

Így Letty vidáman karon ragadta Enid-et és az ékszeres üzlethez húzta.

***

Amint haza értek,gondosan becsomagolták az ajándékokat,aztán még várakoztak egy üzenetre. Az iskola varrónője,aki az egyenruhákat készitette,elválalta a jelmezek megvarrását,és mindkettejük hozzá fordult segitségért.

Úgy beszélték,hogy ír nekik,aztán mikor tudnak,lemennek. Közben Enid valahogy rávette Letty-t a Trixie segitségével,hogy megfesthessék a körmét,és egy kis szint is adhassanak a hajának.

Black Beauty  { A Xavier Thorpe love story }Where stories live. Discover now