Vance Joy - 'Riptide' Official Video
-Чімін! Ти знову не закрив двері в квартиру? – кричав Техьон, роззуваючись в прихожій, - Чімін! Ти все ще спиш?
-Я ж говорив, що треба було прийти пізніше... - спокійно відповів Хосок.
-Одинадцята година дня, куди пізніше? Чімін! Якщо зараз ти не піднімеш свою дупу з ліжка, то я тебе... - кричав Те.
-Стій! Годі уже, сьогодні неділя, не лякай сусідів Чіміна. – зупинив його Хосок.
Наш головний герой - Пак Чімін . Йому 24 роки і він найнудніша людина на цій планеті Земля. Нещодавно Чімін закінчив університет і тепер працює секретарем в невеликій компанії. Роботу він ненавидить, але жити на щось треба і сама робота не така важка, часу для розваг достатньо. Тільки от він сам вважає, що розваги – це пуста трата часу , тому з квартири виходить лише за покупками і на роботу.
Сам Пак милий і красивий. Пухкі губи, милі щоки і красиві голубі очі, волосся пофарбоване в сріблястий колір. Не зважаючи на яскраві риси обличчя, одягається парубок в чорний і мішкуватий одяг. О, зовсім забула, хлопець часто носить окуляри і сережки, браслети, це його особливість, не було б і дня, щоб він не взяв ні одного аксесуару, навіть якщо залишався вдома. Вільний час він проводив вдома, читав книги, дивився дорами і спав. Сон – найкраща розвага для Чіміна. Саме тоді він може розслабитися і не думати про самотність.
Хоча, стоп, яка самотність?
-Чімін, прокидайся! - розправляючи штори в спальні, сказав Те, - Сьогодні прекрасний день для того, щоб відпочити. А ще сьогодні у Джина вечірка і ми всі запрошені. Ти просто зобов'язаний туди піти!
-Ммм...- прохрипів Чімін і заховався під ковдрою.
-Прокидайся! – Техьон стрибнув на ліжко на Чіміна зверху, - Скільки можна спати?
-Взагалі-то сьогодні вихідний день і я хочу спати...
-Ти весь час спиш, потрібно і розволікатися... - Хосок також стрибає зверху на Техьона
-Ой, ну годі! Ви мене задушите і взагалі, що ви тут робите?! – Пак нарешті прокинувся.
-Ти не закрив двері. – нагадує Техьон.
Пак любить своїх друзів, але інколи він запитує себе, чому вони завжди з ним. Він нудний, тихий, любить поспати і взагалі не любить веселитися.
ВИ ЧИТАЄТЕ
Закохані відстанню(Покохати через 4 роки)
Fanfiction-Ти пам'ятаєш, коли ми ввостаннє бачилися, хьон? -4 роки тому, на весіллі Хосока -Так... А сьогодні вже і в Те весілля...Так швидко йже час... -А твоє коли? В цей момент серце Чіміна заболіло, а в лумках пронеслося:"Ніколи, адже я кохаю тебе" -Не ск...