Частина 4

68 9 0
                                    

The Kid LAROI - STAY (Lyrics) Ft. Justin Bieber

На годиннику стрілка вже впевнено доходить до половини першої години ночі, а Чімін та Юнгі тільки доходять до річки, де збираються купатися ЗАРАЗ.

-Може спочатку вип'ємо? – Юнгі погоджується і робить декілька ковтків уже з нової пляшки вина, потім передаючи її і Чіміну.

-Тепер набагато тепліше, - молодший швидко скидає свою футболку і взуття на пісок, біжучи в одних шортах в воду, Мін доганяє його через хвилину, повторивши дії за хлопцем, - Чорт, я думав, тут тепліше, - Чімін трішки тремтить.

-Сподівайся, - Юнгі штовхає Пака і той падає повністю в холодне озеро, все ж таки він не настільки стійко може стояти від тої кількості алкоголю, що вже випив, - Ти живий там? – Мін помічає, що юнак не випливає уже напевно півхвилини, - Чімін? ААААА! – кричить старший, коли його починають тягнути за ноги під воду, він все ж намокає повністю.

-Ей! – кричить Мін, поки Пак збоку сміється, згибаючись вдвоє.

-Ти перший почав! Зігрівся?

-Не так і тепло, - трохи тремтить Юнгі, - Але це не забороняє мені зробити це! – він плескає водою в хлопця і голосно сміється.

-Це війна!

Десь хвилин через п'ятнадцять хлопці вже ж виходять з води, щоб загрітися і випити ще вина для профілактики, щоб точно не захворіти після такого вечора. Волосся в обох мокре, шорти з білизною також, сухими залишилися хіба взуття і футболки, що були на берегу, але вони не допоможуть зараз, а от покривало або теплий коцик і вино – те, що треба!

Сидять вони уже біля вогнища, укутані в одне покривало на двох, але так навіть тепліше, і п'ють прямо з горла пляшки.

-Це було весело, тільки тепер так холодно, не знаю, чи вижили б ми тут без градусу і якогось покривала, - хмикає Чімін.

-Можливо тоді б ми перетворилися в рибу? – замислюється Мін. Так, все ж таки 1.5 літри вина на двох було занадто багато після ще вечірнього соджу і вина.

-Швидше русалками... - Юнгі величезними очима дивиться на молодшого,- Жартую, - хлопці голосно гогочуть, не відразу помічаючи початок зливи.

-Чорт! Так добре було, який дощ! -жаліється молодший, - Побігли до мене в будиночок? Ти ж промокнеш, поки до себе добіжиш, - обоє швидко забирають усі речі і біжать в укриття від дощу.

Закохані відстанню(Покохати через 4 роки)Where stories live. Discover now