Частина 6

49 8 0
                                    

SYML — «Body»

Юнгі не в порядку, він уже третій день не може заснути.

Юнгі не в порядку, він уже третю ніч думає про свої почуття.

Юнгі не в порядку, йому боляче.

Тільки от чому? Чи ця сцена Чіміна з його дівчиною так розгубила його впевненість? Юнгі заздрить? Юнгі закоханий? І найголовніше, Чімін серйозно? У нього є дівчина, але він цілує хлопця на очах у всіх, у нього є дівчина, але він досі ні слова не говорив про неї. Чімін взагалі нормальний?

Ще одна чашка кави не завадить зараз, напевно, Юнгі, адже хлопець все одно не засне, а напій його трохи розбудить, і пісня ще не закінчена.

Пісня...

Юнгі знову пише?

Так, знову. Мабуть, вже три місяці пройшло з останнього дня, коли він відкривав свій зошит. Чи ця ситуація настільки його зачепила? Так.

Однозначно так.

Юнгі давно забув про час і про місце, зараз його більше цікавить Чімін. Тільки телефонний дзвінок раптом повертає хлопця в реальність.

-Так? Хто це?

-Юнгі, чорт взьми! Як ти всіх нас налякав! - кричить десь на іншому кінці телефону

Сокджин, - Намджун тобі вже два дні не може додзвонитися! А в квартирі ніхто не відкриває! Де ти пропав?

-Я ... я хворів просто останні три дні, - виправдовується Юнгі.

-А перші кілька днів чому не відповів? - вже бере трубку Намджун.

-Що ти маєш на увазі? Я хворів.

-Так ти тиждень хворієш чи три дні?

Тиждень?

Пройшов тиждень...

Юнгі не може повірити, що він дійсно загубився у часі. І через кого? Якогось хлопця, з яким ледь знайомий...

- Я залишив телефон в студії. Я зайнятий, у мене немає часу зараз! – Юнгі швидко відключається від дзвінка і падає знову на ліжко. Він помічає декілька променів сонця, які хочуть зайти в кімнату і десь трохи пробиваються крізь темну тканину. День. На вулиці день, а в його кімнаті так само темно, як і всередині нього.

Чімін.

Чімін.

Чімін.

Досить.

Закохані відстанню(Покохати через 4 роки)Where stories live. Discover now