Marinette'ten
Marinette yavaşça gözlerini açtığında yatağında olduğunu hissetti kimin onu buraya getirdiğini biliyordu
Tebessümle kalkmıştı ama bir anda aklına onun ışıkta göz bebeklerinin küçülmesi geldi.İçi tedirgin olmuştu kara kediye zarar vermek istemezdi şimdilik ona bir şey olmamasını diliyordu içinden.
Aynaya doğru baktı ve saçındaki tokaları çıkarırken kapısı çalışıyorduZoe:Ağaç olduk burada Marimette ?! Geliyor musun ?
Lila:Yoksa sevgili mi yaptın okulun ilk günlerinden ?
Marinette:Saçmalamayın sadece uyuyordum duymadım.
Lila:Her neyse bu sabah Chloe'i ağlarken gördüm.
Marinette:....
Zoe:Ve bizde onun bu ezik halinin fotoğrafını çektikkk hahaha
Lila:Hahah
Marinette:Komik olduğunu düşünmüyorum.
Lila:Marinette bize burada Chloe'yi savunduğunu söyleme sakın.
Marinette:...
Zoe:Her neredeyse dün gece bazı tıkırtılar duydum....
Marinette:?
Zoe:Ve kap-
Lila:Zoe senin bu saçma korku uyduruk hikayelerini dinleyerek zamanımı harcamak istemiyorum gel Mari kantine gidelim.
Zoe:Ama Lila !
Marinette:Sonra ne ? (Korkarak sorar)
Zoe:S-sonra....
Lila:Öf...
Marinette:?
Zoe:Müdürmüş hhaha
Marinette:(NEFES VERİR)
OhMarinette:Her neyse siz gidin benim yapacak işlerim var
Lila:Pekiii sınıfta görüşürüz.
Marinette:Görüşürüz
Lila ve Zoe gittikten sonra derin bir nefes alıp vermiştim şimdi 2 seçenek vardı
Zoe ya gerçekten dalga geçiyordu
2-Ya da konuyu uzatmak istemedi ve böyle bir şey uydurdu.
2 seçenekte mantıklı geliyordu saatte baktığımda daha dersin başlamasına yarım saat vardı hızlıca üstüme bir sweatshirt geçirdim ardından siyah bir pantolon ve kısa botları ayağıma geçirip en üst kata doğru çıkmaya başladım...kara kediyi görmem gerek...açıkçası şu anda iyi olup olmadığını bilmek istiyorum çünkü benim yüzümden ona zarar gelmesini istemem....En üst kata ulaştığımda hızlıca kapıdan içeriye girdim ve telefonumdaki feneri açtım kara kedi her zamanki olduğu yerde yoktu...
Birileri onu kaçırmış olabilir miydi ?
Ya da şu anda kk'yi kedi yapan kişi şu an kara kedinin yanında ve ona bir şeyler yapıyor
Aklıma türlü türlü düşünceler gelmişti elimde olmadan kalp atışlarımın hızlandığını farketmiştim ki...
K-Marinette ?? Sen misin ??
M-Huh neredesin sen ?! Korkuttun beni
K-Hiç ses duymadım geldiğini de anlamadım ondan....
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Karanlık | Marichat
FantasyB-burası bir okul.... Lanetlerle dolu mu demek istedin ? Huh sende kimsin ? Sadece karanlıkta beni görebilirsin...