🌕 🐾✨ Plan 🌕🐾✨

63 6 11
                                    


Herkese selamlarrr : D Yepyeni bir bölüme hepiniz hoşgeldinizzz umarım beğenerek okursunuz sezon finaline son iki bölüm !

Karanlık 10.Bölüm 16 Ocak 2023

Chloe'den
(Sabah) Gözlerimi açtığımda kara kedi ya da Adrien yatağımda uyuyordu onu bulmamıza çok sevindim.Marinette'de, kara kedi perdelere doğru yatıyordu uyanmayacağından  emindim onu tanıyordum.Hızlıca üstüme mavi bir sweatshirt ve altıma da siyah tayt giyip odadan çıktım kara kedi nerede olduğumu anlar zaten.Odamdan çıktıktan sonra koridorda ilerlerken tam sağ kışıma gidecektim ki bir el bana gül uzatıyordu kim olduğunu anlamak zor değildi Luka pas vermedim ve ellerimi saçıma götürüp saçımla ilgileniyormuş gibi yaptım.Luka anlamıştı çiçekte onda kalmıştı benden saklarsa böyle olur !

Chloe sınıfa sinirlice girdiğinde Kagami'nin yanına geldiğini gördü uzun zaman olmuştu onunla konuşmayalı her yıl aynı sınıftaydılar ama Kagami'nin soğukluğundan dolayı Chloe onun yanında kendini iyi hissetmiyordu ve tabii biraz geçmişte vardı..

Kagami okulun ok temsil öğrencilerindendi.Oku gerçektende çok iyi kullanıyordu

Kagami:Düşünceli görünüyorsun ?

Chloe:Sana anlatacağımı düşünmüyorum.

Kagami:Luka sana bunları vermemi istedi.

Chloe:Mektubu ona geri ver lütfen onunla uğraşamam !

Kagami:Kalbin öyle demiyor sanki.

Rose:Chloe ve Luka sevgili miii ?

Chloe:Hayır sevgili falan değiliz ayrıca sanane Rose ?!

Kagami'nin telefonu çalar.

Kagami:Üzgünüm abim arıyor.

Rose:Felix mi ?

Kagami:Evet ?

Rose:Uh meraktan sadece

Kagami:Umarım.

Kagami gittikten sonra whatsap grubumuzu açtım Zoe kurmuş (Marinette,Luka,Zoe,Lila,Chloe)

Chloe:Sizinle bir şey konuşmam gerek ama kk'nin ya da Marinette'in odasına gitmeliyiz.

Lila:Kk'nin  olsun.

Zoe:Bencede.

Chloe:Pekii orada görüşürüz

Zoe:Görüşürüz

Whatsaptan çıktıktan sonra zaten Lila ve Zoe'de geldiler onlarla aramdaki tüm buzlar Marinette sayesinde erimiş miydi ?.....

Derse Bayan Bustier yerine Bayan Nathalie girmişti bu kadın buradaydı değil mi ilkokul ve ortaokul öğretmeniydi bizde ilkokula girmişti 6 yıl önce yani.Gabrial Agreste'i artık şikayet edecektik ve tamamen ondan kurtulacaktık sonra Nathalie'den de bu kedi kostümün nasıl yok olacağını öğrenecektik.

Derslerden Sonra

Yazar anlatımıyla
Herkes kara kedinin odasına girmiş  merakla Chloe'ye bakıyorlardı.(Mari yok hasta çünkü)

Chloe:Sizi buraya çağırmamın nedeni minik bir planla Gabrial Agreste'i alt üst etmek !

Kk:....

Luka:?

Chloe:Adrien'nın cep telefonu orada cep telefonunu sabah birimiz alacak nasıl mı
Birimiz Gabrial Agreste diğer biri de Nathalie'yi oyalayacak diğer kişi de Telefonu alacak diğeri de Kapıyı tutacak.
Şimdi kimler ne yapsın ?

Lila:Im ben Nathalie hocayı oyalarım !

Luka:Bende cep telefonunu alırım.

Zoe:Im b-ben belki Gabrial hocayı oyalayabilirim.

Chloe:Ben ve Luka üst kat sizde diğerlerini oyalayacaksınız yani.

Luka:Evet.

Zoe:Sonra nolacak ?

Chloe:DNA testi yaptıracağız ve sonuçlar çıktığında Gabrial hocanın parmak izi çıkacak ve bizde onu polise şikayet edeceğiz.

Lila:Mantıklı yani ondan kurtulacak mıyız ?

Chloe:Hayır her şeyi yardımcısı bile olmadığı Nathalie ile paylaşıyor yani Nathalie'de halletmemiz gerek.

Lila:.....Peki o nasıl olacak ?....

Kk:Şİşt ! Sussun birileri bizi dinliyor !

Lila:N-ne !?

Chloe:A-ama nas- ?!

🌑 Devam edecek 🌑

Up uzun bir bölümden sonra bu pekte olmadı kusura bakmayın : (

Yeni bölüm nasıldı ?

Sezon finali yapmayı düşünüyorum : D

Ek olarak istediğiniz bir sahne varsa sezon finaline yakışır yazarım ya da beğenmediğiniz bir şey varsada söyleyin lütfen

Görüşmek üzere :))

Karanlık | MarichatHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin