Herkese merhabalar yeni bölüme hepiniz hoş geldiniz
Geçen bölüm tam en başa çook büyük bir spoi yazmışım ve bunu 8 kişi görmüştü ben onu silene kadar....O yüzden bu bölüm olacakları bir çoğunuz bilecek zaten keyifli okunmalar :)Önceki bölümden;
Yazar anlatımıyla
Herkes kara kedinin odasına girmiş merakla Chloe'ye bakıyorlardı.(Mari yok hasta çünkü)Chloe:Sizi buraya çağırmamın nedeni minik bir planla Gabrial Agreste'i alt üst etmek !
Kk:....
Luka:?
Chloe:Adrien'nın cep telefonu orada cep telefonunu sabah birimiz alacak nasıl mı
Birimiz Gabrial Agreste diğer biri de Nathalie'yi oyalayacak diğer kişi de Telefonu alacak diğeri de Kapıyı tutacak.
Şimdi kimler ne yapsın ?Lila:Im ben Nathalie hocayı oyalarım !
Luka:Bende cep telefonunu alırım.
Zoe:Im b-ben belki Gabrial hocayı oyalayabilirim.
Chloe:Ben ve Luka üst kat sizde diğerlerini oyalayacaksınız yani.
Luka:Evet.
Zoe:Sonra nolacak ?
Chloe:DNA testi yaptıracağız ve sonuçlar çıktığında Gabrial hocanın parmak izi çıkacak ve bizde onu polise şikayet edeceğiz.
Lila:Mantıklı yani ondan kurtulacak mıyız ?
Chloe:Hayır her şeyi yardımcısı bile olmadığı Nathalie ile paylaşıyor yani Nathalie'de halletmemiz gerek.
Lila:.....Peki o nasıl olacak ?....
Kk:Şİşt ! Sussun birileri bizi dinliyor !
Lila:N-ne !?
Chloe:A-ama nas- ?!
Lila:(fısıltılı bir şekilde) kapıyı hemen açalım ve kimlerin olduğunu görürüz bu sayede.
Lila'nın dediği gibi yaptılar ve o sırada kapının arkasındaki Felix ve Kagami'nin gördüler
Chloe:Sizin burada ne işiniz var ?
Zoe:Ne hakla kapımızı dinliyorsunuz ?!
Felix:Eh tamam kızlar sakin olun bizde size yardım etmek istiyoruz sadece.
Lila:Size inanmalı mıyız ?
Felix:Evet yoksa bun-Bir dakika Adrien ?! S-sen buradasın neden gene kedi kostümüne dönüştün ?
Lila:Hem bizi o kadar dinliyorsun hemde soruyorsun kafanı çalıştırırsan biraz anlarsın Felix.
Kagami:Yoksa Gabrial'a söyleriz.
Chloe:Hem bize yardım etmek istiyorsunuz hemde sizi kabul etmezsek Gabrial'a söyleyeceğiz diyorsunuz karar verin.
Lila:Ayrıca size niye inanalım ?
Felix:Hee anladım şimdi.
Chloe:Madem her şeyi duydunuz o zaman kişilerin dağılımını yeniden yapalım.
Felix:Ben Gabrial'ı oyalarım !
Kagami:Bende
Chloe:O zaman Felix,Kagami,Zoe Gabrial eğer Marinette uyanırsa Marinette,Lila onlarda Nathalie'yi bizde Luka ile üst kata çıkacağız.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Karanlık | Marichat
FantasíaB-burası bir okul.... Lanetlerle dolu mu demek istedin ? Huh sende kimsin ? Sadece karanlıkta beni görebilirsin...