S úsměvem jsem seděla ve svém pokoji a čekala jsem než pro mě přijde Maik. Měli jsme jít na rande a on měl přijít každou chvílí. Už jsem byla připravena, měla jsem na sobě bílé džíny a světle růžové tričko. Konečně u dveří zazvonil. Vyskočila jsem a běžela otevřít dveře. Stál tam s úsměvem na tváří. Pozvala jsem ho dál. On vešel do předsíňě a jeho úsměv byl ještě zářivější. ,,Tohle je pro tebe“ a s úsměvem mi předal květinu. Byla nádherná. Naklonila jsem se nad květiny a nasála vůni. Voněly nádherně, ,,Děkuju“ řekla jsem a odběhla jsem do kuchyně pro vázu s vodou, do které jsem květiny vložila. Vázu jsem odnesla do svého pokoje, kde jsem si vzala kabát. Vyběhla jsem a běžela do předsíňě. V chodbě jsem si ještě vzala připravenou kabelku. Otevřela jsem dveře a běžela k Maikovi. Jenže já - alias největší nemehlo na světě zakopnu a letím přímo do Maikovi náruče. Usmál se na mě a zvedl mě a já byla v jeho náruči jako princezna. Zasmál se a dal mi pusu na čelo. Taky jsem se usmála a on mě pustil na zem. Já si obula kozačky a na hlavu si nasadila čepici. Zapla jsem kabát a ruku v ruce jsme vyšli ven. Procházely jsme večerním městem a pozorovali, jak si děti hrají ve sněhu, a jak jejich rodiče hubují, že budou nemocné. Usmívali jsme se, povídali si a užívali si tyhle chvíle, které jsme spolu trávili. Došli jsme až před jednu restauraci. Maik mi gentlemansky otevřel dveře. Vešel jako první a dveře mi podržel zevnitř. Vešla jsem dovnitř a udeřil mě teplý vzduch a vůně jídla. Přišel k nám číšník a odvedl nás do maličkého salónku, kde byl jen jeden stoleček, dvě křesla mnoho květin a jeden jídelní stůl. Maik mi pomohl svléknout kabát, který i se svým pověsil na věšák. Sundla jsem si ještě čepici a pověsili ji vedle kabátů. Šli jsme ke stolu a on mi odstrčil židli tak, abych se mohla posadit a potom mě opět přisunul. Obešel stolek a sedl si naproti mě. Přiběhl číšník a zapálil svíčku na stole. Maik se natáhl přes stůl pro moji ruku a stiskl ji. Já mu stisk opakovala. Užívala jsem si tuhle kouzelnou chvíli s tímhle kouzelným člověkem.
ČTEŠ
Černý stín
RomanceTen osudný večer byl..............nejhorší zvrat mého života. Bal to osudový zvrat, po kterém následuje jen pán.