Betty dersteydi. Canı sıkıldı yeniden. Monoton ve rutin hiçbir şeye gelemiyordu. Canı yine birilerini ya da bir şeyleri çekmişti.
Betty biseksüeldi. Zaman zaman kadınlarla sevişmekten daha çok haz alırdı. Kendi bedenine dokunur gibi ezbere bildiği tüm noktalarda gezinirken yaşadığı hazza delicesine, acıkırdı. Hemen lezbiyen "dating" uygulamasını açtı. Yakınlarda bir kadın hemen yazıverdi O'na.
- Selam! Bir şeyler içelim mi?
- Olur, neredesin?
- Ayazağa'dayım. Bulunduğun yere gelebilirim.
- Bekliyorum.
Dersten çıktı. Özür dilemek falan da pek adeti değildi sıkıldığı şeylerden. Canını sıkmasalardı onlar da. Kampüsteki bir kafeye oturdu, kitabını açtı her yalnız kaldığındaki gibi. Fakat bir türlü odaklanamadı. Yazan kadın onu bi' hayli heyecanlandırmıştı. Farklı bir şeyler olacağını seziyordu.
Uzakta bir kadın belirdi sonra. 1.75 boylarında, deriden minicik bi elbisesi, fileden çorapları, sapsarı küt saçları, bordo bir rujuyla "Ben geldim." diye bağıran bir kadın. Bu o olmalıydı. İyiden iyiye heyecanlanmaya devam ediyordu Betty. Bayılırdı kendi gibi kadınlara. Cesur, seksapel fışkıran, rollere gereksinim duymayan...
- Betty?
- Evet, sen de Deniz olmalısın. Gel. Kahve almıştım sana da.
Betty heyecanını gizlemeyi iyi bilenlerdendi. Kadını ayaklarından saç tellerine kadar süzmeye başladı. "Normal" ilerlemiyordu hiçbir şey. Bu hoşuna gitti. Deniz de Betty'yi aynı arzuyla inceliyordu. Dudaklarını ısırdı Betty, mesajı çoktan vermişti.
Zevkli postalları, uzun bacaklarına çok yakışan file çorapları ve bedenini tamamen saran deri elbisesiyle harika görünüyordu Deniz. Klişe hiçbir şey konuşmadılar. Çoktan tanışık gibi, oturdular.
Henüz 10 dakika kadar geçmişti. Deniz, İzmir'de bir tanıdığı olduğunu, ikisini beraber görürse hemen gelebileceğini söyledi. Wow! Kartlar tamamen açıktı, harika! "Nasıl biri peki bu kişi?" diye sordu Betty. Doktor ve zengin olduğunu söyledi Deniz. 2 özellik: "Doktor, Zengin". Kartlar açılmaya devam ettikçe Betty heyecanını durduramaz oldu. Yeterdi zaten bu bilgiler, ne yapacaktı yaşını, mentalitesini veya başka saçma detayları? "Fotoğrafımızı çek, gelsin."
Fotoğrafı gönderdikten 6 saniye kadar sonra Doktor Adam aradı. Sesi titriyordu. Betty'den çok etkilendiği her halinden belliydi. Deniz'le ikisini düşünmek şimdiden çıldırtıyordu Betty'yi. Doktor Adam, hemen yola çıkacağını, 4 saate orda olacağını söyledi. 4 saat! İddialı. Libido hoş şey.
Deniz, Doktor Adam gelene kadar ikisinin iletişiminden bahsetti. Yıllardır tanıştıklarını, her türlü fanteziye açık olduklarını, seks oyuncaklarını çok sevdiklerini, adamın çok iyi seviştiğinden bahsetti. Sonra çantasından seks oyuncaklarını göstermeye koyuldu. Deniz zaten hazırlıklı gelmişti. Betty iç çamaşırında ıslaklık hissetti o an. Deliriyordu kadına şimdiden.
Doktor Adam onları kampüsten aldı. Son model bir Jeep marka araba, saçları uzun, geniş omuzlu, uzun boylu, yakışıklı sayılmayacak ama çok çekici bir adamdı. Bu yeterliydi zaten. İkisine de seks objesinden farklı bir gözle bakmayacaktı. Deniz öne oturdu. Betty, önce eve gitmesi gerektiğini söyledi. Öğrenci "look"undan hiç hoşlanmıyordu şu an. Üstündeki kotu ve kazağı "Çıkar bizi" diye bağırıyordu kendisine. Evine bıraktılar. "Aşağıda bekle." dedi adama. Adamın emir almak inanılmaz hoşuna gitti. Güzel gelişme!
Betty, üzerine tamamen yapışan dantel-transparan cropunu giydi, altına penye siyah süper minisini geçirdi. Çorap giymedi. Saçları uzundu o zamanlar, uzun kaküllü siyah saçları dantelden dans edasıyla süzülüyordu. En sivri topuklusu ile indi aşağı. Adamın adeta gözleri kaydı, Deniz'in de öyle. Betty, "İşte şimdi, ben geldim, hadi gidelim!" dedi. Lüks bir otel seçtiler, birkaç şişe Rose şarapla otele giriş yaptılar. Betty izlemek, gözlemlemek istiyordu en başta. Aralarındaki çekimi, sınırlarını, sınırsızlıklarını, Deniz'i, Doktor'u, öylece izlemek istiyordu. Bu onu inanılmaz azdıracaktı.