CDM-1

71 3 0
                                    

"Tamam kanka geliyorum." dedi Hazar. Smokini üzerine yapışmıştı ve kaslarını belli ediyordu. Arabanın kapısını açıp, içeri girdi. Her zamanki gibi kendi besteleri çalıyordu arabada. Arka koltukta ise bagetler ve siyah kılıf içinde bir gitar vardı. "Kankacım umarım hediyeleri yanına almışsındır?" dedi Ege. Hazarın yüzüne piç bir gülümseme yayıldı. "Asla unutamayacakları hediyeler şuan yan koltukta duruyor."


Ege bir kahkaha attı. "Çabuk ol, kızları bekletmek istemeyiz değil mi?" dedi. Hazar "Kızları oyala 10 dakikaya ordayım." dedi ve telefonu kapattı. Telefonunu hediyelerin yanına bir yere fırlattı ve arabayı çalıştırdı. Arabada çıldırın bir tip olmasa da, çıkan şarkılarda ritim tutmaktan kendini alamıyordu. Saatine baktı ve içinden bi küfür savurdu. Gaza bastı. Kırmızı ışığı umursamıyordu bile. Önünden siyah bir şey geçti,hiç bu kadar korku hormonu salmamıştı vücudu, hemen frene bastı ve aklından tek geçen yine İlkimdi. Basmasıyla facia gerçekleşti. Tüm kötü çocukların sonu kötü mü olmalıydı?


(1 yıl önce)

Hazar son model kırmızı arabasını okulun otoparkına çekti. Arabadan iner inmez, cebindeki paketten sigarasını çıkarttı ve bir sigara yaktı. Okula yavaşça ilerlerken arkasından cırtlak bir ses ona seslendi. "Haaazaaaarr. Bekle birlikte gidelim." Açelya' ydı bu. Açık kahve saçlarını salladı ve koşarak Hazar'ın yanına gitti. Açelya Hazar'ın koluna girmeye çalıştı fakat Hazar buna izin vermedi. Sigarasını son defa içine çekti ve yere açıp, üstüne bastı. O sırada Açelya' nın yakın arkadaşları yanlarına gittiler.


Hazar bu kızların adlarını hatırlamıyordu. Daha doğrusu umursamıyordu bile. Tek umursadığı İlkim' di. Hazar okulun bahçesinde İlkim' i gördüğü sırada adını hatırlamadığı kızlar Açelya' yı sürükleyerek götürdüler. Hazar ise yanında Ege olan İlkim' in yanına koştu. "Oo bak bu ikiliyi sevdim." dedi alayla. "Saçmalama Hazar. İlkim benim kardeşim aynı zamanda yen-" Hazar Ege' nin karnına dirseğini geçirdi. Ege öksürdü ve " Kardeşim." dedi.


Hazar Ege' ye döndü ve "İşin yok mu senin kanka?" dedi. Ege omuz silkti "Yoo." dedi. Hazar Ege' yi ittirdi "Vardır senin işin. Bak şurada güzel kız var." Ege "Nerde! Benim işim var bays." diyip koşarak Hazar'ın işaret ettiği kızın yanına koştu. Kız Açelya'nın çetesindendi ama güzeldi. Poposunu kapatmayan pembe bir etek giyiyordu, bu okuldaki erkeklerin dikkatini fazlasıyla çekiyordu, ama Hazar dikkatini İlkim üzerine yoğunlaştırmıştı.


"Ne haber İlkim?" dedi ve İlkim' in gözünün önüne gelmiş saç tutamını kulağının arkasına sıkıştırdı. "İyiyim, sen?" dedi İlkim. Hazar'ın onunla bu kadar ilgilenmesine anlam veremiyordu. Özellikle de son bir haftadır okulun en popüler iki çocuğu onunla takılıyordu. Ege ve Hazar. Hazar gözlerini İlkimden alamadı "Bu ne güzellik sabah sabah?" dedi. İlkim gülümsedi. Gülmek ona yakışıyordu. "Dersin neydi senin? Sınıfına bırakayım istersen?" Hazar en piç gülümsemesini üzerine takınmıştı.


"Gerek yok, sağ ol. Ben giderim. Sana da iyi dersler." İlkim giderken lavanta kokan sarı saçlarını salladı. Hazar büyülenmiş gibiydi. "Benim olacaksın melek." diye tısladı kendi kendine ve oradan yürüyüp geçti. İlkim belli etmese de karnındaki kelebekler açığa çıkmış gibiydi...


Umarım beğenmişsinizdir.... Multi İlkim  💚

helin -öykü  


Cennetten Düşen MelekHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin