Spotify lista: https://open.spotify.com/playlist/0MDgoxyfG23brwHeRCtcFw?si=428b95716a7242c5
So here I am, I'm trying
So here I am, are you ready?
Come on, let me hold you, touch you, feel you, always
Blink 182 - Always (2003)
Ramsey-vel madarat lehetett volna fogatni hétfőn. Nem késett, ráadásul olyan elánnal vetette bele magát az áruátvételbe, amire már régóta nem volt példa. Joe bácsi csak mosolygott magában. Szinte biztosra tudta, hogy unokaöccse érzelmei viszonzásra találtak. Nem kérdezett rá, úgy döntött, megvárja, hogy Ramsey magától mondja el. Tizenegy körül ment hátra a raktárba, ahol a fiú a tételes átvételt végezte.
- Hogy állsz, fiam?
- Egész jól. - Ramsey nem azonnal válaszolt, épp felvitt valamit a leltárt tartalmazó Excel táblázatba. - Figyelj, elmehetek kettőkor?
Joe bácsi végignézett a raktáron. A beérkezés nem volt nagy, viszont a tételes átvételt úgy csinálták, hogy az átvett termékeket azonnal a helyükre is pakolták. Egy embernek ez azért sokáig tartott, és az unokaöccse többnyire egyedül csinálta. Ez olyan feladat volt, aminél általában sorsot húztak, mert senki sem szerette igazán elvégezni. Viszont Ramsey meglepően jól állt, kettőre bizonyára be is fejezi. Nagybátyja nem azért nem válaszolt azonnal, mert ezt mérlegelte magában.
- Nem bánom, elengedlek.
- És... ha kihagynám az ebédszüneteket, akkor november negyedikéig elmehetnék minden nap kettőkor? - Ramsey tovább próbálkozott.
Joe bácsi felsóhajtott.
- Na, ki vele, fiam, mi történt köztetek? Meg akartam várni, hogy magadtól mondd el, de a fene vigye el, hogy nem vagy képes erre, úgy kell kihúzni belőled mindent!
A morgolódás nem volt komoly, az öreg szemei mosolyogtak. Ramsey tudta, hogy ez a helyzet, jól ismerte már nagybátyját. Az öreg szemei csillogásában kíváncsiságot, hangjában megjátszott rosszallás érződött.
- Oké, elmondom... - A fiú nagy vonalakban vázolta a közte és Dia között kialakult helyzetet.
- Látod, mondtam én, hogy jobb az őszinteség. - Joe bácsinak már nem csak a szemei mosolyogtak.
- Igazad volt, tényleg jól tettem. Egyrészt megkönnyebbültem utána, másrészt meg ő is hasonlóan érez irántam. - Nem akarta elmondani, hogy a lány még sosem volt szerelmes, és ez, illetve a hazautazása valamelyest visszafogja őt attól, hogy szabadjára engedje az érzelmeit.
- Elmehetsz kettőkor minden nap. Az ember csak egyszer fiatal, és azt ki kell használni - felelte az öreg, majd sarkon fordult, és elment.
- Köszi, Joe bácsi! - Ramsey még utána kiabált. A tudat, hogy délután kettőig már nem sok ideje maradt, újabb löketet adott neki, hogy befejezze a tételes átvételt. Háromnegyed kettőkor végzett, már csak a kartondobozokat kellett elrendeznie, de úgy döntött, azt meghagyja kedd reggelre. Betolta őket egy félreeső sarokba. Az irodába benézett még, hogy szóljon a nagybátyjának, majd pontban kettőkor kiment az üzlettérbe. A kirakat üvegének túloldalán látta Diát, ahogy épp átkel az úttesten. Megszaporázta a lépteit, hogy mire a lány átér, már kint legyen a boltból.
***
Diát amikor meglátta Ramsey-t, ahogy kilép a lemezbolt ajtaján, már csak néhány lépés választotta el attól, hogy elérje a járdát. Szíve olyan ütemben dobolt a mellkasában, hogy a lány attól félt, még kiugrik onnét. Amikor végre már a járdára ért, Ram a karjaiba zárta őt.
ESTÁS LEYENDO
Screaming 4 London (Hét év nélküled I.) [BEFEJEZETT]
Romance2008 ősze. Dia tizenhat éves kamaszlány, a maga módján lázad, dacol, főleg az egyházi gimi szerinte buta szabályai és otthon az édesanyja szerinte túlzott szigora ellen. Széthullott családjának egy része (a testvérei) Londonban él. A lány egy durváb...