Onu görmüştüm
Bahçede tek başıma dolaşıyordum çünkü arkadaşım başka bir şehre gitmişti ve yalnız kalmıştım,yine...
Etrafıma bakıyordum ve bir anda onu gördüm,arkadaşlarının arasında parlıyordu normal kendi halinde takılan birisi gibi duruyordu. Ama öyle değildi...Onu beğenmiştim,buna ilk görüşte aşk diyemezdim çünkü aşk zamanla olan bir şeydi. Ve sonra yeni birisiyle arkadaş oldum onu ona anlattım,ama anlatıp anlatmamak arasında gidip geldim. Ama zaten yanlışlıkla ondan bahsedeceğimi bildiğim için onu anlatmıştım.O da bana sevdiği kişiyi söylemişti.Onu sevme ihtimali olmadığı için sevinmiştim.O yanımdan geçiyordu hemde sürekli,bu beni yanlış bi fikre kaptırdı. Şimdi onu her saniye düşünüyordum. Ve bunun sonunun iyi olmadığını da biliyordum ,takıntı olacaktı. Ve sonra arkadaşımla onun hakkında konuşurken belli etmeden ona bakıyordum başka yere baktığımda o kayboluyordu ve onu sonraki teneffüse kadar göremiyordum bunun için de üzülüyodum. Ama onu gördüğümde mutlu oluyordum. Artık ona aşık olduğumu anlamıştım onu seviyordum ama o beni sevmiyordu bile...
Ve başka birgün başka bir teneffüste başka sınıftaki kızlarla toplanmış konuşuyorduk ve o kızlardan biri onu seviyormuş. Bunu duyduğumda çok kıskanmıştım...
Ve başka birgün o kız bişeyler anlatıyordu,birisi ona kızın onu sevdiğini söylemiş ve kızda bunu duyunca hemen kaçıp saklanmış. O da o kızı görmüş ve ben onu sevmiyorum demişti sanırım. O kız bunu anlatınca üzüldüm,onu kıskandım,çünkü bir şansım olabileceğini düşünmüyordum...
____________________________________________Merhabaa ilk bölümü yazdım umarım güzel olmuştur birazcık kısa ama neyse,umarım beğenirsiniz
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Summertime Sadness
Non-FictionBu kitapta ailelerimizle olan ilişkilerimizi bile bildiğimiz ama bi zaman sonra herşeyin bittiği ve hiç tanışmamış gibi olduğumuz kişiyle olan şeyleri yazıcam...