O günden sonra baya bir zaman geçmişti. Derslerde onu düşünüyordum sürekli ondan bahsediyordum. Ve ayrıca arkadaş çevrem büyüyordu ve bi kaç arkadaşım onu tanıyordu hatta onunla çok yakın olan bir bağ bulmuş gibiydim...
Onu seven kız yanıma gelmişti ve bana 7.sınıflardan bir çocuğu göstermişti ve bana istersem onu ayarlayabileceğini söylemişti. Anında hayır demiştim çünkü ben onu seviyordum. Bana emin olup olmadığımı sormuştu emindim istemiyordum çünkü ben onu istiyordum.
Birkaç hafta sonra o kız bana gelip onun sevgilisi olduğunu söylemişti üzülmüştüm ,çünkü hiç kimse beni sevmezdi... o bile. O an ağlamak istemiştim ama hayır saçmalık olurdu bir erkek için ağlamak...Okul bittiğinde eve gittim yalnızdım evde kimse yoktu ve kimse ağladığımı bilmezdi hemde onu düşünerek. Bir erkek için ağlamak çok saçma olur demiştim ama yinede duramıyordum. Onun ismini biliyordum soy adını biliyordum sınıfını biliyordum ama bunlar yeterli değildi onun hakkında daha fazla şey bilmek istiyordum. Ama nasıl öğrenecektim işte onu bilmiyordum. Sonra boşver diyip müzik açtım ama yine onu düşünüyordum..
Belki bulurum diye instagram da onu aradım ama bulamadım hiçbir şekilde bulamayacağımı anladığım için bırakmıştım.(Direkt sabaha geçeceğim çünkü biraz saçma oldu buralar)
Sabah uyandığımda aklımda yine o vardı,onun için okula gidiyordum onu
görmek için."Her gün. Onu her gün görmezsem mutsuz oluyorum. Onsuz yapamıyorum"
-Dorian Gray'in PortresiOkula gittiğimde hemen sınıfa çıktım arkadaşımda gelmişti. Her sabah olduğu gibi yine bahçeye çıkmıştık...
Bahçeye çıkmaya sevineceğim hiç aklıma gelmezdi...
Onunla karşılaşmıştık ve çok güzel bişey olmuştu. Onu görmüştüm ona bakarken gözgöze geldik sonra hemen gözlerimi çektim,o sırada o karşıdan geliyordu tam karşı karşıyayken önüme bakıyordum çünkü utanıyordum sonra kafamı kaldırdım ve etrafa bakıyormuş gibi yaptım. Sonra ona bakarken onun yanındaki arkadaşı ilk bana baktı sonra ona baktı ve güldü sonra onu bana doğru ittirdi kolu bana çarpacaktı ama son anda çekmişti. Sonra onlar hızlıca gittiler. Bahçeye çıktık kalbim çok hızlanmıştı bayılacak gibiydim arkadaşımla bakışıyorduk sonra ben zıplamaya başladım çünkü bu yaşanan şey beni tamamen yanlış bir fikre kaptırmıştı zıplarken aklıma onun sevgilisi olduğu aklıma geldi ve zıplamayı bıraktım,üzülmüştüm...
________________________________________
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Summertime Sadness
Non-FictionBu kitapta ailelerimizle olan ilişkilerimizi bile bildiğimiz ama bi zaman sonra herşeyin bittiği ve hiç tanışmamış gibi olduğumuz kişiyle olan şeyleri yazıcam...