Bylo sedm ráno a já zase slyšela ten hrozný zvuk budíku. Vstala jsem tedy z postele a šla se připravit. Naštěstí jsem měla všechno nejdůležitější připravené a mohla jsem se jít nasnídat. Viděla jsem mamku, která se na mě koukala, "co se děje?", zeptala jsem se. "Nic se neděje, ale hlavně dávej pozor na čas, abys hned první den nepřišla pozdě", řekla mamka. Šla jsem do pokoje pro batoh, vzala hodinky a telefon a běžela zpátky dolů. Pozdravila jsem a běžela do školy. Před školou, už stálo pár lidí, ale nikoho jsem neznala, a tak jsem si sedla na lavičku a čekala, až se otevře škola a budeme moc jít dovnitř. Po asi deseti minutách si ke mně sedla nějaká skupinka lidí a bavili se mezi sebou. Najednou se ke mně někdo přiblížil, "Ahoj, ty budeš asi nová, viď? Nikdy jsem tě tu neviděl," řekne nějaký kluk. "Ano", řeknu a usměju se na na něj. "A jak se jmenuješ?" zeptá se.
"Liliana", odpovím. "To je moc hezké jméno, já jsem Levi" odpoví a koukne se na mě s pohledem, podle kterého nemůžu vyčíst žádné emoce. "Děkuji", odpověděla jsem, i když jsem stále nepřišla na to, jestli to byla ironie, a nebo jestli to myslí vážně. Po pár minutách jsem zjistila, že je mu 17. a s velmi vysokou pravděpodobností budeme spolu ve třídě, protože mně je sice 16, ale šla jsem o rok dříve, protože jsem prý byla na školku moc chytrá, což si upřímně nemyslím. Patnáct minut po našem seznámení otevřeli konečně dveře a mohli jsme jít dovnitř. Já musela jít nejdříve k řediteli, který mi měl říct pár informací a přidělit mi někoho, kdo by mě měl provést po škole. Našla jsem ředitelnu celkem rychle, zaklepala jsem a ozvalo se hlasité "Dále". vešla jsem dovnitř a pozdravila jsem slušně pana ředitele. "Dobrý den pane řediteli, jmenuji se Liliana Lagresová," představila jsem se. "Ach, ano, Vy jste ta nová žačka, že?" zeptal se. Odpověděla jsem velice nejistě "ano" a pán ředitel mi hned začal říkat různé informace, jako například, ve které budu třídě, kdo je mým třídním atd... Poslouchala jsem s velkým zaujetím a ke konci mi řekl, že na mě už na chodbě čeká můj průvodce, a že mohu jít. Poděkovala jsem a zavřela za sebou dveře do ředitelny. Hned venku jsem zahlédla holku, která stála u dveří. "Ahoj, ty asi budeš moje průvodkyně, že?" zeptala jsem se, "Ano, jmenuji se Mikasa a ukážu Ti, jak to tu vypadá, ale nečekej nic krásného, furt je to škola", řekla a já se musela zasmát. "Ahoj, já jsem Liliana," představila jsem se.
Mikasa mi ukázala všechno důležité a poté jsme se trochu zakecaly. Do té doby, než jsme došly k naší třídě. Ano, chodíme spolu do třídy, za což jsem ráda, alespoň někoho znám, protože jsme si s Mikasou hodně sedly. Vešly jsme do třídy, Mikasa si šla sednout a já zůstala stát vepředu a všimla jsem si, že se ke mně učitel rychle otočil a koukal na mě. '"Dobrý den, Vy budete zřejmě ta nová žačka, že?" zeptal se velmi nezaujatým tónem. "Dobrý den, ano, jmenuji se Liliana Lagresová," řekla jsem. "Dobře tedy, můžete se posadit vedle Mikasy a my budeme pokračovat," odpověděl a já si šla hned sednout na své místo. Naštěstí jsem seděla s Mikasou, takže jsem se měla s kým bavit, protože jsem zatím znala jen ji a Leviho, který seděl na druhé straně třídy vzadu.
Tak je tu první kapitola nové knihy. Snad se vám bude líbit a klidně mi pište vaše názory. :D
Lili :D
ČTEŠ
OSUD [Levi Ackerman FF]
FanfictionLili se přestěhuje do nového města se svou mamkou a začne chodit do nové školy. Co všechno se může stát?