e sobota večer a já ležím na posteli a koukám na různé filmy na netflixu. Najednou mi, ale přišla zpráva. Hned se kouknu od koho je a zjistím, že je od Leviho.
(Levi-L, Lili-Lil)
L: Ahoj, děláš zítra něco? :D
Lil- Ahoj, zatím mám v plánu se jen válet a koukat na filmy, proč?
L: Teď už ne, něco podnikneme, jsi pro?
Lil: Jasně, proč ne. Jaký je plán?
L: Nech se překvapit :D
Lil: Tak jo, nechám to na tobě, já to tady ještě neznám
L: Tak tě tu provedu, ukážu ti hezká místa.
Lil: To je skvělý nápad, děkuju.
L: No, ještě neděkuj. Nevíš, co ti chci ukázat :D
Lil: Fajn, tak zítra, já jdu pokračovat ve filmu :))
L: Jasně, příjemnou zábavu. Na co se vlastně koukáš?
Lil: Na horor :)
L: Ooo, ty a horory, jo?
Lil: No, jasně.
Lil: Ne, dělám si srandu, nemám ráda horrory.
L: To je škoda, někdy ti nějaký pustím.
Lil: Jak myslíš, ale není to dobrý nápad.
L: Když myslíš. Stejně se chci ujistit sám.
Pak jsem jen vypla telefon a znovu koukala na filmy. Po několika hodinách jsem si všimla, že je kolem jedenácté večer, a proto jsem se zvedla a šla si alespoň udělat tousty, protože jsem celé odpoledne nic nejedla. Přišla jsem do kuchyně, kde nikdo nebyl, vzala jsem si dva toastové chleby a dala si na ně všechnu možnou zeleninu, kterou jsem doma našla. Po mé pozdní večeři jsem se vrátila zpět do pokoje, lehla jsem si do postele, vypla telefon a šla spát.
Ráno jsem se probudila kolem jedenácté. Sešla jsem schody do kuchyně a chtěla si udělat snídani, jenže tam byla mamka. "Co budeš dnes dělat, Lili?" zeptala se. "No, jdu ven s kamarádem ze třídy," řeknu. Mamka se ke mně přiblíží a řekne," Kamarád?" já se jen na ni podívám a kývnu hlavou. Mamka, už neměla žádne poznámky, a proto si jdu udělat (konečně) snídani. Udělala jsem si wafle a sedla si ke stolu. Koukla se na telefon a viděla, že mi psal Levi. Ptal se, kdy se tedy sejdeme. Odepsala jsem mu, že si můžeme dát sraz před parkem v jednu. Levi se, ale nenechal přemluvit a řekl, že na mě počká před mým domem. Souhlasila jsem a šla se chystat. Po pár minutách jsem se znovu koukla na telefon a všimla si, že je jedna. Začala jsem trochu panikařit. Vzala jsem si kabelku, ve které se nacházely klíče, telefon a peněženka. Vyběhla jsem z baráku, kde jsem si všimla, že Levi už na mě čeká. "Ahoj, promiň, moc se omlouvám, ztratila jsem pojem o čase," řekla jsem. Levi přišel ke mně, obejmul mě a řekl, "Vůbec se neomlouvej, přišla jsi a jsem za to rád, ani nevíš jak moc." Zrudla jsem a zaměřila můj pohled na zem, aby si nevšiml mé rudé tváře. Levi mi však chytl bradu a zvedl mi ji tak, abych mu viděla do očí. Jen se na něj usměji, aby si moc nevšímal mé červené tváře. "Jsi krásná, když se červenáš," řekl a pousmál se na mě. "Tak už pojďme, jinak se na nás mamka nepřestane koukat," řeknu a už odcházím z pozemku mého bydliště. Levi se za mnou hned vydá. Po nějaké chvíli jsme došli do parku, ve kterém jsme strávili skoro celou dobu.
Už se procházíme v parku asi hodinu, ale najednou si všimnu, že Levi vytahuje z batohu deku a řekne, "Co říkáš na to, že si někam sedneme?" Já se jen na něj podívám a kývnu hlavou na souhlas a řeknu, "Jasně, proč ne". Levi hned vybral nějaké místo a šli jsme si společně sednout a začali jsme si povídat. Takhle tu sedíme, už asi tři hodiny a pořád se tu o něčem bavíme. Po chvilce, ale kouknu na mobil a zjistím že je půl šesté večer a řeknu, "Levi, omlouvám se. Budu muset jít domů, je pozdě." Levi se jen na mě podívá a řekne," Jasně, tak tě doprovodím domů." Řekla jsem Levimu, že mě nemusí doprovázet, ale nedal si říct, sbalil deku a šli jsme směrem ke mně domů. Když jsme dorazili ke mně, tak jsme se rozloučili a já už chtěla odemknou vchodové dveře, avšak Levi mě o ty dveře opřel a políbil mě. Já nevěděla, co mám dělat, a tak jsem spolupracovala. Když jsme od sebe odstoupili, tak jsem jen řekla 'tak ahoj' a odemkla dveře a zavřela je před ním a opřela se o ně. Musela jsem si furt v hlavě přehrávat, co se právě stalo. Mamka si mě všimla a hned mi začala pokládat otázky. Já sama, ale nevěděla co si mám myslet, tak jsem jí jen řekla, že je všechno úplně v pohodě. Mamka pochopila, že o tom nechci mluvit a nechala mě odejít. Odešla jsem do svého pokoje a skočila do postele. Najednou se rozezněl telefon a zvedla jsem se, abych zjistila do mi to píše. Zjistila jsem, že je to Mikasa. "Je, ahoj, děje se něco?" zeptám se. Chvilku bylo ticho, a pak Mikasa spustila, "Lil, Levi teď přišel domů a řekl mi, že jsi s ním byla venku. Co to sakra děláš?" Poznala jsem hned, že se něco děje a zeptala jsem se, "Proč se ptáš? Říkal něco?" Zase se rozeznělo ticho a tentokrát bylo dlouhé.
Po chvilce mi Mikasa všechno vysvětlila. Zjistila jsem, že Levi přišel domů a řekl Mikase úplně všechno, co jsem mu venku řekla a i to, co se stalo na konci. Teď jsem byla na Leviho hodně naštvaná. Jen jsem se Mikase omluvila a doufala, že pochopí, ale místo toho se mě zeptala, "Máš ho ráda? Máš ráda mého bratra?" Já jsem nevěděla, co mám odpovědět, tak jsem jen řekla, "Já nevím, možná. Nejsem si jistá." Mikasa mi jen řekla, že to chápe. Pak jsme si jen v klidu povídaly asi dvě hodiny. Dohovořila jsem s Mikasou a šla se jen vysprchovat a všechno ostatní. Potom jsem si jen lehla do postele a zapla si film. Po hodině jsem ho vypla a zkusila jít spát, jenže jsem v hlavě měla jen to, co se stalo předtím. Konečně jsem po nějaké době usnula a spala do rána.
ČTEŠ
OSUD [Levi Ackerman FF]
FanfictionLili se přestěhuje do nového města se svou mamkou a začne chodit do nové školy. Co všechno se může stát?