7.55 okul girişi""
Üçümüz (Hyunjin, Minho ben) okula girerken yanımıza Mina gelmişti.
Mina
-Selam Minho değil mi"Minho
-Evet Minho"Mina
-Şey iki dakika baş başa konuşabilir miyiz"Minho
-Derse girmem gerekiyor üzgünüm"Mina
-Hadi ama sadece 2 dakikacık" Mina'nın ısrar etmesine Minho bana bakıyordu bende gitmesini söylemiştim.Minho
-Ah peki"Hyunjin
-Ne dıcek acaba"+Klasik Mina işte senden çok hoşlandım tanışabilir miyiz"
+Hepimize öyle demedi mi zaten"
Hyunjin
-Evet öyle dedi"Saat 8 olmuş zil çalmıştı Minho'ya ve Mina'ya baktığımda Minho Mina'nın yanından ayrılmış yanımıza gelmişti.
+Ne dedi"
Minho
-Sen bizim sınıfta mıydın dedi bende evet dedim böyle yakışıklı birini daha önce nasıl fark etmemişim dedi bende teşekkür ettim daha sonra senden çok hoşlandım tanışabilir miyiz diye sordu bende hayır teşekkürler diyip sizin yanınıza geldim"+İyi yapmışsın hadi sınıfa gidelim"
Hyunjin
-Yaa çen trip mi atıyorsun çen"+Hyunjin zil çaldı gerizekalı hem niye trip atayım gitmesini ben söyledim"
Diyip sınıfa doğru yürümeye başlamıştık sınıfa girdiğimizde Bay Park derse girmişti bile.
+Geç kaldığımız için özür dileriz Bay Park"
-Sorun değil oturun"
-Sen yeni öğrenci misin"Minho
-Ah hayır hocam ben Minho Lee Minho"-anladım tamam oturun" dediğinde sıramıza oturmuştuk.
+Böyle giyinmende ısrar etmemeliydim"
-Ne yani çirkin mi olmuş"
+Hayır baksana sınıftaki tüm kızlar buraya bakıyor"
+Tamam dur bakma" dediğimde gülmüş
-Tamam bakmıyorum bakmıyorum" demişti.
Öğle arası sınıf
+Minho kantine inelim mi"
+Minho.. Minho!"
-He efendim"
+Ne ara uyudun ya"
-Uyumuş muyum içim geçmiş"
+Bizimkiler kantine indi hadi bizde inelim" dediğimde hala kafası sırada yatıyordu. Benimde kafamı sıraya yaslayıp karsı karşı birbirimize bakıyorduk.
-Hayır inmeyelim gel sende koy kafanı sıraya uyuyalım"
+Ama uyumak istemiyorum"
-Şşşh uyicaz" diyip elini yanağıma koymuş okşamaya başlamıştı.
+Tamam o zaman seni izleyeyim" dediğimde gülümsemiş eli hala yanağımdaylen gözlerini kapatmıştı. Bende elimi yanağına koyup onun bana yaptığı gibi okşamaya başlamıştım.
10 dakika sonra
Nöbetçi Öğrenci
-Lee Minho Han Jisung Müdür bey sizi çağırıyor" nöbetçi öğrenci öyle diyince hemen Minhoyu uyandırmış koridorda Müdürün odasına doğru gidiyorduk.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
sapık kankam
Teen FictionBilinmeyen numara: -Sınıfta fazla sosyalsin kıskanıyorum. -Kimsin kanka