9

603 61 81
                                    

12.10 öğle arası kantin

+Ananı sikeyim" kantin de otururken masanın üstündeki kola üstüme dökmüştü.

Hyunjin
-Salak dikkat etsene"

+Ya oğlum nasıl devrildi masayımı salladınız"

Jeongin
-Kalk lavaboya gidelim"

+Ben giderim gelmenize gerek yok" diyip ayaklanmıştım

Minho
Bende geleyim" diyip peşimden lavaboya gelmişti. Neyseki lavaboda kimse yoktu çünkü gören altıma kaçırdığımı düşünüp gülerdi. Bu yüzden kapıyı kapatmıştım

Minho
-Sungie özür dilerim"

+Boşver Minho ama altıma işemiş gibi gözüküyorum ne yapıcam ben"

-Bekle ben ceketimi getireyim olur mu hem kapıyı arkadan kitle kimse gelmesin"

+Tamam" dediğimde hızla lavabodan çıkmıştı Minho bende kapıyı kitlemiş Minhoyu bekliyordum.

-Sungie ben geldim aç kapıyı" geldiğinde kapının kilidini açmıştım ve Minho içeri girmişti.

-Sungie sınıfa gidene kadar beline bağlayalım olur mu" dediğinde önüme geçmiş ceketinin kollarını tutarak belime geçirmişti nefesini boynumda hissediyodum. Ellerini boynuna atıp kendime çekmiştim. Zaten birbirimize yakın olan vücüdlarımız adeta birbirine yapışmıştı.

-Noldu sevgilim" dediğinde cevap vermemiştim çünkü şuan aklımdan neler geçiriyordum...

En son ayrılıp kafasını omuzumdan kaldırıp yüzlerimiz birbirine bakıyordu. Gözlerim sürekli dudaklarına kayıyor dudakları resmen onu öpmem için yalvarıyordu. Bu yüzden aklımdan geçenleri yaptım ve dudağına yapıştım.

Hafif karşılıklı olan bu öpüşmeye Minho dilini katmıştı ve bedenimi duvara yaslamıştı boş olan tuvalette sadece ıslak öpücük sesleri yankılanıyordu ve hafif olan inlemelerimiz..

Nefessiz kalıp Minho dan ayrıldığımda hafif açık olan boynuna yönlendirmiştim dudaklarımı bu seferde orayı emiyordum iz kalıcaktı bu üzücüydü ama benim yaptığım bir izin kalması sorun olmazdı değil mi?

-Ji-jisungie okulda olmaz" doğru söyluyordu şuan napıyorduk biz okulda lavaboda öpüşüyorduk???

Minho öyle diyince ayrılmıştım Minho ise gözleri kapalı nefesini düzlemeye çalışıyordu. Nefesimizi yarım yuvarlak düzenleyip aynanın karşısına geçmiştik ikimizde aptalca gülümsüyorduk.

-Jisung bu boynum ne"

+Ha şey sadece bir tane iz bir şey olmaz"

Dediğimde gülmüştü ardından saçlarımızı düzenlemiş lavabodan çıkmış sınıfa doğru yürümeye başlamıştık.

Hyunjin
Jisung salla popoyu" sınıfa girdiğimizde belimde olan ceket sayesinde benimle dalga geçiyorlardı.

15.50 jisung ev

+Ben geldim anne duşa giriyorum"

+Anne.. annneeee" anneme sesleniyordum ama evde değildi telefonumu aldığımda zaten bana yazdığını görmüştüm.

Anam kadın

Jisung akşam geleceğim işlerim var o yüzden kapıyı kitle

Tamam bende daha yeni geldim eve

''
Anneme haber verdikten sonra odama girip kola dökülen pantolonumu çıkarıp kirli sepetine atmıştım ardından da duşa girmiştim. Duştan çıktığımda dolabımın önüne gelmiş giyeceğim pijamalarımı çıkarıyordum.

sapık kankamHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin