13

502 42 107
                                    

2 gün sonra Okul sabahı

Sevişmemizden sonra sonum Minho gibi olmuştu ikimizde hasta olmuştuk. 2 gün yataktan çıkmamış kıçımdaki ağrının geçmesini dilemiştim. Bu birazcık işe yaramıştı artık ağrısı kalmamış normal yürüyebiliyordum.

Minik bebeğim

Çıkıyorum Jisung hadi sende çık aşşağda buluşalım

Okey geliyorum

""

Yazdıktan sonra Minho'yu bekletmek istemediğim için hızlıca ayakkabımı giymiş aşşağı inmiştim. Minho'nun yanına geldiğimde sağ sola dönüp duruyor telefonla konuşuyordu. Benim geldiğimi görünce telefonu kapatmış yanıma gelmişti. Suratında zorla bir gülümseme bırakmıştı.

+Bir sorun mu var telefondaki kimdi"

-Ah hayır yok birşey hadi okula gidelim"

Telefondaki kişinin kim olduğunu söylememişti. El ele tutuşup okula gelmiştik. Sınıfa çıkıp sıramıza oturmuştuk.

Seungmin
-Siz ikiniz neden hafta sonu bizimle buluşmadınız"

Chan
-Hasta olmuşlardı ya o yüzden gelmediler salak"

Seungmin
-He doğru"

Felix
-İkinizinde aynı anda hasta olması..aranızda birşey geçmedi değil mi" dediğinde ikimiz susmuş gülümsemiştik

Hyunjin
-Oha amına koyayım"

+Tamam susun sizene aaa"

"" 2. Ders tenefüsü ""

+Minho nerde"

Jeongin
-Telefonu çaldı çıktı sınıftan"

Dediğinde bende ayaklanıp çıkmıştım sınıftan okulda nerde olduğunu bilmediğim için her yere bakma kararı almıştım. Bulamamıştım en son müzik odasına girdiğimde orda olduğunu gördüm telefonu ile sesli bir şekilde konuşuyordu ki kapı sesini bile duymamıştı.

-Hayır öyle birşey olmayacak lütfen aramaya devam etmeyin" dediğini duymuştum ardından telefonu kapatıp cebine koymuştu. Arkasından baktığımda elinin tersiyle gözünü sildiğini görmüştüm ağlıyor muydu. Hızlıca yanına gitmiştim.

+Minho noldu" dediğimde birşey dememiş öylece kafası yere eğik bir şekilde yere bakıyordu.

+Noldu diyorum"

+Aloo"

-Jisung.."

-Ayrılalım"

+Ne şaka mı yapıyorsun"

-Hayır Jisung bu senin için"

+Ne benim için Minho ben gayet memnunum ilişkimizden"

-Öyle olması gerekiyor Jisung özür dilerim" diyip odadan çıkmaya yeltenmişti hızla kolunu tutup yüzüme bakmasını sağlamıştım.

sapık kankamHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin