En son: Yemekleri yerler ve otururlar.
Eda ve Serkan kendilerine bir değişik hissederler. Birşeyler olur.
Ay: (içinden) başlayalım bakalım(alptekine bakarak)
E: ben izninizle artık yatmaya gideyim.
S: bende. Bende en iyisi yatayım.
Beraber kalkarlar. Merdivenlere gelip kim önce çıkacak diye beklerler
S: bayanlar önden
E: yok sen önce git
S: eda bayanlar önce
Eda dayanamayıp çıkar. İkiside çıkarlar.
A: hadi bakalım.
Ay: ayrı odalara gidince ben Serkana haber ederim
A: tmm sende
Eda Serkan odalarına girerler. Ama yerlerinde duramazlar. Serkan yanıyordu. Sadece şuan edayı istiyordu nedenini bilmesede.
Eda da çok farklı değildi. Anlamıyordu neden Serkanı öpmek istiyordu?
Aydan gelip Serkanın kapısını çalar
Ay: oğlum?
S: e-efendim anne
Ay: şey eda seni odasına çağırıyor ama.
Serkan kapıyı açar
S: birşey mi oldu.
Ay: bilmiyorum seni istiyordu.
S: tmm ben gideyim
Serkan edanın odasına dalar. Kapıyı kapatıp edaya ilerler
E: Serkan?
S: beni çağırmışsın.
E: öylemi ?
S: evet annem dedi
E: (içinden) iyiki demiş. Ben artık dayanamicam.
S: (içinden) Allahım bu ne güzellik. Ben dayanamicam daha fazla.
Ve ikiside aynı anda dudaklarına yapışır.
+18 olur
Serkan edayı hırçın bir şekilde soyar. Aynı anda eda da Serkanın gömleğinin düğmelerini açar. Eda yatağa atıp üstüne çıkar ve erkekliğini kadınlığına bastırır. Eda sessiz sessiz inlemer bırakı.
Aydan o sırada kapıdadır ve gitmeye karar verir. Zafere ulaşmış gibi alptekine gider.
Ay: oldu bu iş.
A: oluyorlar mı
Ay: hemde nasıl. Bu gidişle torunlara doyacaksın
A: süper
Edalara bakalım
İkiside çıplak kaldıktan sonra Serkanın yeni durağı edanın boynu olmuştu. Boynuna öpücükler ve arada sırada ısırırlar atarak edayı delirtmeye çalışır. Eda ise delice inleyip duruyordur ve ıslanmaya başlar.
S: seni çok seviyorum eda(devam boynunu öperek ama bu sefer öbür boynuna geçerek)
E: ben..... bende
Serkan mutlu olup öperek karnında kadınlığına varır. Ve kadınlığını boydan boya yalamaya başlar eda ise kıvranıyordur.
E: ihhhmmm ssserkannn.... Hızlannn
Serkan biraz daha yalayıp ve artık edanın içine girmek ister.
S: dayanamıyorum artık edaaa ahhh ımmmm izin var mı...
E: hemen gir(bacaklarını aralayıp Serkana yer açar)
S: ilkin mi
E: h-hatırlamıyorum.......boşver girrrr hadi ıhmmmm istiyorum seni çok
S: bende seni
Serkan hiç beklemeden edanın dudaklarına kapanır ve delice öperken ani den eda içine girer. Eda çığlık atar. Ve bu Serkanın çok hoşuna gider. Alıştığını anladığında gelgitlerini başlar. Çok hızlıdır eda ayak uyduramaz bile.
E: daha hızlı ahhh ıhmmmmmm ıhhhh
Serkan kendini edanın en derinliklerine kadar iter çok iyi geliyordu edanın içinde olmak olmaz onun sıcaklığı darlığı. Harikaydı hepsi.
S: harikasın bebeğim ahhh
Hızla devam gelgitlerine devam ederken eda geleceğini anlar.
E: ıhhhhmm ben geliyorum ahh
S: gel bebeğim
Eda boşalmaya başlar. Ve boşalmasıyla Serkan'nın erkekliği de sıkışmıştı ve bu ona çok iyi geliyordu.
Biraz daha gelgit yaptık dan sonra o da geleceğini anlayıp edanın içinden çıkıp ve bolalmaya başlar.
S: harikaydı.
E: bencede
S: ama ben doymadım
Eda sırıtır serkan da edayı ters döndürüp kalçalarını severken arkasında girer. Eda çok büyük inlemeye çıkartır ama çok fazla duyulmadan serkan eliyle ağzını kapatır. Gelgitlerini yeniden yaparak ikisinde yeniden boşalma hissi oluşur ve eda boşalmaya başlar. Serkan sonunda edanın sırtını öptükten sonra defalarca içinden çıkıp sırtına boşalır.
Eda yeniden döndürüp ikisi y birbirine bakıp gülümserler. Yorganı üstlerine çekip konuşurlar.
+18 son
E: biz ne yaptık şimdi
S: beraber olduk
E: doğru mu yaptık
S: bilmiyorum ama ben çok mutluyum seni hala yemek istiyorum
E: bende ama uykum geliyor.
Edanın gözleri kapanmaya başlar.
Ve Serkan'da kendini uykunun kollarına bırakır.
Sabah. Eda çok kötü baş ağrısı ile uyanır. Serkan'da kıpırdamaya başlar. Eda gözlerini açmaya başladığında. Etrafa bakar. Saçılmış kıyafetler görür ve üstüne baktığında. Çarşafı kaldırıp şok olur. Yanında Serkanı görünce dahada şok olur
E:(içinden) noldu gece yaa. Ben me yaptım biz ne yaptık nasıl oldu bu nasıl. Allahım yorganın altı ne.
Serkan'da edayı yanında görünce şok olur. İkiside geceye dair hiçbirşey hatırlamayordı.
E: Serkan
S: eda.
E: biz ne yaptık
S: h-hatırlamıyorum ben
E: bende
S: galiba birlikte olduk. Yorganın altına bakarsak.
E: nasıl olur böyle birşey Serkan biz ne yaptık.
S: eda tmm. Olmuş işte. Geri çeviremeyiz.
E: ben ben yanlız kalmak istiyorum.
S: ben kalkayım.
E: dur...
S: noldu
E: ben birşey sorcam
S: sor
E: dün gece birşeyler olmuş tmm kızmicam. Ama birşey sormak istiyorum sana
S: istediğini sorabilirsin bana
E: sen bana aşık mısın?
S:....Serkan ne diyecek?
Eda şimdi ne yapacak?
Hatırlayacaklar mı geceyi?
Edanın ne yaşadığını artık yavaşçana öğrenme vakti geliyor.....
👻🧸👻🧸👻
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kimsin sen?
RomanceHafızasını kaybetmiş bir kız. Bir gün gözlerini derenin kenarında açıyor. Kim olduğunu neden orda olduğunu hiçbirşey bilmiyordur. Sanki beyni herşeyi silmiş gibi kendi boş hissediyordu. Hayatının orda o iyi kalpli adamla buluşacağından habersizdi. B...