En son: S: buyrun beyfendi ne istediniz bu saatte?
Eda da kapıya yaklaşır ve şok olur gördüğü kişiyle.
E:(sessizce) pamir(gözleri kocaman açılır)
P: karımı almaya geldim. Eda sevgilim buradaydın demek ki
Serkanın gözleri korkuyla duran edaya düşer.
S: bir yanlış anlaşılma var galiba. Bu hanımefendi evli değil.
P: sözlüm benim. Artık gidelim biz. Size de zahmet vermiş me güzel bakmışsınız sağolun ama artık bulduğuma göre gidelim değil mi eda(kötü kötü edaya bakar)
Eda ise yavaş yavaş Serkanın arkasına geçmek ister.
E: b-ben...
P: hadi ama aşkım özlemedin mi beni
S: arkadaş bak görüyorsun eda hanım gelmek istemiyor
P: ne denek gelmek istemiyor gelir o beni bırakmaz
E: pamir gider misin. Ben burda kalmak istiyorum
S: duydun
P: eda canımın içi en değerlim hadi ama. Ben seni çok özledim.
E: git burdan istemiyorum
Aydan ve alptekin de gelir
Ay: ne oluyor burda Serkan. Merhaba beyfendi ne oldu
P: karımı almaya geldim
S: karın değil! Karın diyip durma
P: sana ne soluyor sen kimsin ki
Serkan sinirden kapı kolunu sıkar
A: beyfendi bak tatsızlık çıkmasın saat de geç oldu
P: doğru söylüyorsunuz. O yüzden verinde karını hayatımı gidelim
E: alptekin bey lütfen beni ona vermeyin
A: sakin kızım senin istemediğin birşey olmayacak. Evet duydun kızı istemiyor. Başka söze gerek yok. İyi geceler beyfendi.
Serkan yüzüne kapatır kapıyı
P: bittiniz siz oğlum. Emirlerime karşı koymak neymiş göreceksin sende eda. Yürüyün gidiyoruz.
Ay: Allah hallah adama bak. Gece gece ne yapıyor.
E: çok özür dilerim sizin başınızı belaya sokucam. O çok tehlikeli biri
Ay: kızım tehlikeliyse senin ne işin var onunla
E: beni..:: b-beni zorla ona verdiler. Amcam para karşılığında verdi. Evlenme günün önceki gün kaçabildim.
Ay: ah kızım neler yaşadın sen öyle.
A: korkma bizim yanımızda birşey yapamaz o.
E; çok üzgünüm gerçekten. Beni eninde sonunda alıcak o her zaman alır kazanır.
S: bu sefer başka. Kimse seni alamaz. Burda Güvendesin
Eda gülümser
Ay: biz de hadi artık yatalım geç oldu ne geceydi ya
A: aynen aynen. Allah rahatlık versin.
Aydan ve alptekin giderler.
S: korkma tmm mı(saçını severek)
E: ben kendi canım için korkmuyorum. Sizin için... senin için korkuyorum. Size birşey olacak diye.
S: bize birşey olmicak güven bize.
E: ben artık yatayım. Yoruldum.
S: tmm iyi uykular.
Eda da yatmaya gider. Odasında ise bi oraya bir buraya gider düşünür
E:(içinden) olmaz hayır tehlikeye atıyorum masum insanları. Onların hiçbir suçu yokken ben onları tehlikeye atıyorum olmaz. Ben kendimi affedemem birşey olursa. En iyisi yarın sabah erkenden burdan gitmek. En azından burda olmadığımı görünce pamir daha çok bolatları rahatsız etmez evet evet.
Sabah.
Eda elbisesini gitmiştir. Serkanın onu bulduğu gün. Yıkanmıştı zaten başka birşey yoktu Serkanın aldıkları dışında ama onları da almaz. Sessizce odasından çıkar. Etkendi saat kimse uyanmamıştır diye düşünüyordu.
Kapıya geldiğinde ordan çıkar ve bahçe yokunda dış kapıya ulaşır. Tam kapıyı açacakken arkasına bir kere daha bakar. Ve gülümser.
E: hakkınızı helal edin güzel insanlar.
Kapıya dönünce açarken biri seslenir
Ve Eda öylece dona kalır
S: edaaa?!(yakınlaşmaya başlar edaya) napıyorsun nereye gidiyorsun sabah sabah. (Edanın üstüne bakar) seni bulduğum gün ki elbiseni gitmişsin. B-bizi bırakıp gidiyor muydun? Birşey demeden? Sessiz sedasız? Konuşmuştuk bunu ama
E: Serkan bak doğru olan bu. Sizin başınıza birşey gelsin istemiyorum.
S: eda korkma. Korkma birşey olmicak.
E: nasıl bu kadar emin konuşuyorsun
S: ben sevdiklerime çünkü sahip çıkarım. Onları korurum. Her zaman yapıyorum.
E: ben sadece mi(lafı bölünür€
S: sen misafir değilsin. Ailendensin artık. Hem ben bir çözüm buldum.
E: ne çözümü.
S: Pamir'e karşı bir çözüm. Seni bir daha asla rahatsız edemicek bir çözüm.
E: ne?
S: anlaşma yapıcaz.
.......(burasını sonra devamını yazıcam size. Bakalım anlaşma neymiş?)
Akşam olmuştur. Pamir yeniden noktaların evine gelir. Delice kapıyı çalar.
Aydan açar
Ay: aaaa ne oluyor akşam akşam. Yine mi sen? Ne istiyorsun?
P: bana karımı verin hemen
Ay: vermicez çek git şurda(kapıyı kapatırken içeri dalar adamıyla)aaaaaa araıza bak. Şerefsiz.
A: noluyor arkadaş. Niye basıyorsun böyle evimi.
P: eda nerde? Hemen getirin sonuna kasar saklayamazsınız onu benden. Verin dedim yoksa çok fena olur.
Ay: o senin eşyan mı ki böyle konuşuyorsun.
A: eda bizimle kalıcak. Hem şuanda evde değil
P: nerde? Nereye sakladınız? Yasa o çocukla mı? Bana bakın o çocuğuda sizi de öl-(o sıra eda ve Serkan el ele içeri girer.)
S: merhaba Pamir bey.
Pamir ise ellere bakıyordu sadece
P: ne oluyor lan Burda
S: sakin olun. Neden gelmiştiniz evimize?
P:(sinirden gülerek) karımı almaya geldim. Hadi edaaam.
S: pardon ama edayı hiçbir yere alamazsınız.
P: ne denmiş o? O benim anladın mı?(edanın kolundan tutar Serkan ise hemen çeker)
S: o ellerine sen bi çek kırdırma bana o kolu. Ve ayrıca benim karımı hiçbir yere götüremezsin.
Aydan ve alptekin şok geçirir gibi birbirine bakar. Doğru mu duydular?
P: ne saçmalıyorsun lan. Eda benim
S: (cebinden nikah cüzdanını çıkartır) Eda benim karım. Bugün evlendik. Yani kendisi artık eda yıldız Bolatır ve aen onu hiç bir yere götüremezsin. Eda benim resmî karım.
Pamir sinirli edaya bakıyordu
S: o yüzden şimdi çıkın artık evimden bir daha da sakın gelmeyin.
Pamir'ler sinirli bir şekilde çıkarlar.
Serkan ve eda ise birinken bakıyordur.
.......Eda Serkan evlendi!
Serkan ve eda ne konuştular?
Pamir pes edecek mi?
Aydan ve alptekin ne tepki verecek?
🌑👻🌑👻
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kimsin sen?
RomanceHafızasını kaybetmiş bir kız. Bir gün gözlerini derenin kenarında açıyor. Kim olduğunu neden orda olduğunu hiçbirşey bilmiyordur. Sanki beyni herşeyi silmiş gibi kendi boş hissediyordu. Hayatının orda o iyi kalpli adamla buluşacağından habersizdi. B...