14.

120 10 1
                                    

En son: Serkan edayı kendine getirir ve başını göğüsüne yatırır
S: senim canını yakanın ceazısını vericem eda merak etme aen güzelim.(saçını severek) sana bir daha asla biri dokunamayacak. İncitmeyecek.
Eda ve Serkan sonra yatmayı karar verir.
Sabah
Eda erken kalkmıştır. Ve Serkanı uyandırmadan odadan çıkar. Ve evi devam gezmeye başlar. Serkan dün gezdirirken bir odayı göstermedi. Sormadıda ama merak etmişti. Ve yavaşça içeri girer.
S: içerde sanki bebek odasımş gibi bebek eşyaları vardı. Eda çok beğendi. Ve bakmaya başlar. Bakarken Serkanın geldiğini farketmez.
S: beğendin mi?
E: (ödü kopar) korktum Serkan neden sessiz sessi geliyorsun
S: pardon ben seni korkutmak istememiştim
E: sorun değil dalmışım da zaten. Eşyalar çok güzel
S: beğenmene sevindim. Bunların bazısı benim. Benim bebekliğinden kalma.
E: gerçekten mi?
S: evet
E: ne tatlılar. Benim de vardı. Amcamın evindeki odamda bir kutuda saklıyorum.
S: amcanla nerde.
E: onlar İstanbul'un dışında kocaman bir evde oturuyorlar.
S: oraya gitmek istemezsin
E: a-asla. Oraya bir daha ayak basmak istemiyorum. Hem belkide eşyalarımı atmışlardır şimdiye. Zaten beni istemiyorlardı. Benden kurtuldular eşyalarını da zaten çöpe göndermişlerdi. Kurula birlikte(gözünden yaşa akar)
S:(Serkan siler) ağlama ama. Üzülmede.
E: nasıl üzülmim. Hiç kimse beni sevmedi annem ve babam gittikten sonra. Ben yanlızım
S: şşş ben varım. Kocan. Ben seni çok seviyorum ve mutlu edicem hep.
E: (gülümseyerek) sağol. Sen yanındayken kendimi iyi hissediyorum.
S: bende
Serkan saate bakar.
S: ooo işe geç kalıcaz hafi bakalım eda hanım. İlk iş gününüze geç kalmak istemezsiniz değil mi?
Eda  saate bakar ve hemen odaya koşar. Serkan'da arkasından.
E: ne giyeceğim ben ne giyilir ki? Offf ama önce duş mu alsak?
S: sakin sakin. Sen duşa gir bende sana eşya seçim ne dersin
E: anlaştık
Eda duşa girer ve Serkan sa bir kombi seçer edaya. Sonra eda hazırlanırken Serkan duş alıp giyinir.

Arabaya geçerler

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Arabaya geçerler. Eda ise yerinde duramıyordu çok heyecanlanmıştı. Artık gerçek bir işi olacaktı.
Serkan elini edanın eline uzatır ve tutar.
S: heyecan var mı?
E: çok
S: sakin tmm mı. İş yerinde sakin olmak önemli.
E: tmm.
Şirkete gelirler
E: vay canına burası senin mi?
S: evet. Hadi gel
İçeri geçerler. Ve Serkan herkesi toplar. Eda ise yere bakıp Serkanın dipindedir. Biraz utanıyordu.
S: arkadaşlar bi bana bakın. Yanımda hanımefendi Eda yıldız bolat
Herkes birbirine bakar. Ve "bolat mı" diye sorar
S: yani karım. Artık Burda çalışacak. Asistanım olarak. O yüzden ona nazik olun yoksa kapı size görünür. İyi çalışmalar.
Herkes dağılır hoşgeldiniz dedikten sonra.
Ve beraber Serkanın odasına giderler.
S: nasılsın
E: iyi.
S: eda utanıyor musun sen
E: biraz
S: neden
E: bilmiyorum yani ben senin karınım ya. Şimdi aynı zamanda asistanın olucam herkes demez mi ki ya koskocaman kadın ve Serkan bolatın karısı asistan olmuş.
S: önürkünlerin ne dediği umrumda bile değil önemli olan sensin. Sen yeni bir yola girdin. Ve yola insan en aşağıdan başlar en yükseğe çıkmak için. Anladın mı?
E: hihi
S: şimdi. Git istersen biraz çalışanlarla kaynaş. Tanış onlarla
E: peki.
Eda çıkar ve arkadaşlarla tanışır. Ve Serkan'da çalışır. Eda geri gelmeyince Serkan bakmaya gider. Ve barda oturduğunu ve bir kızla (Leyla) kahve içtiğini görür. Mutlu görünüyordu ve Serkan da mutlu oluyordu otomatikle. Geri odasına gidecekken iki çalışanı konuşurken duyar.
D: karısı asistan olmuş ya. Serkan bey karışın adıstanı yapmış. Bende daha yüksek bir pozisyona koyacağını sandım. Ayol ben bile ondan daha yüksekteyim değil mi can?
C: öyle. Vallah kız da daha önce hiç çalışmamışq benziyor. Okulu bitirdi mi ki?
Serkan içeri dalar.
S: ne oluyor burda! Siz nasıl benim karım hakkında dedikodu yaparsınız. Başak işiniz yok mu sizin?
C: Serkan bey çok özür dileriz.
D: evet çok özür dileriz
S: bir daha böyle birşey duyarsam kovarım anlaşıldı mı?
D/C: evet
S: hadi işinize
Serkan da devam çalışır. Sonra eda içeri girer.
S: aşkım
E: Leyla diye biriyle tanıştım çok tatlı biri. Eski asistanınmış
S: evet öyle.
E: bana bir kaç tüyo verdi
S: hmmm ne mesela
E: söylemem
S: peki tmm
E: ben şimdi ne yapıcam?
S: başlamak istiyor musun?
E: evet.
S: peki asistanım olmak demek yanımdan ayrılmaman. Ben. Edeye gidersem bu toplantı olsun şehir dışı ülke dışı olsun ber yere gelmek zorundasın. Günümü sen planlayacaksın. Toplantılarımı yemeğimi. Yani herşey senin elinde. Burda da bir defter var. Bu senin. Oraya önmeli notların atman için aldım. Güzelce kullan.
E: teşekkürler
S: ve bir liste. Orda mailler yazıyor. Bizim müşterilerimizin isimleri kontak detayları yazıyor.
E: tmm. Zaten defterde bugünün ve yarın planı var Leyla halletti onları gerisi sende.
E: anladım tmm.
S: ozm bana öğlen yemeğine güzel bir salata sipariş etmekle başlayabilirsin. En sevdiğim restaurant da yazması lazım listede
E: tmm hallediyorum.
Eda da işe başlar. Serkanın yemeğini sipariş eder. Ve akşama kadar vızır vızır çalışır. Yorulmuştur ilk gün diye ve masasında öylece devam çalışıyordu. Bir süre sonra ise Serkan gelir.
S: hadi çakılım. İş bitti bugünlük
E: tmm
Dışarı çıkarlar ve her yerde gazeteciler görürler.
Gazeteciler soru sormaya başlarlar.
.....

Sorular ne ?
Pamir birşey yapacak mı?
Eda için iş hayatı nasıl geçecek?
🌑🌑🌑🌑🌑

Kimsin sen?Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin