(Laughing Jack szemszöge)
Ashley már elég régóta bent volt a fürdőben. Lassan bekopogtam.
-Ash baj van?-kérdeztem. Meghallottam hogy sír. Beléptem, majd láttam hogy miközben sír, csk bámul maga elé. Odamentem hozzá, és megöleltem.-Mi a baj?-kérdeztem, de csak sírt. Nem nagyon sikerült megnyugtatnom.-Ash semmi baj.. Nyugi..-simogattam haját, próbálva megnyugtatni. Lassan valamennyire sikerült.
(Ashley szemszöge)
-Jack... Én... Nem maradhatok itt...
-Miért?
-Mert...-sóhajtottam egyet.- Nem mondhatom el...-mondtam lehajtott fejjel. Jack lassan az államnál fogva felemelte a fejem, és lágyan megcsókolt. Pár másodperc múlva visszacsókoltam. Lassan levegőhiányban váltunk szét. A fejem mellkasának döntöttem. Pár nap múlva kora hajnalban felébredtem, és óvatosan kikeltem mellőle. Levágtam a karkötőt amit még a múltkor rám adott. Letettem az asztalra, majd jól felöltöztem, és kiléptem a hidegbe. Már rég az őszben jártunk, és eléggé hűvös volt. Elindultam a reptérre. Nem volt jó érzés hogy itt kell hagynom Jack-et, de jó ügy érdekében teszem. Hamarosan odaértem. Megnéztem hogy melyik járat megy Angliába. 7:45-kor megy. Még nem utaztam repülőn, szóval eléggé új lesz nekem. Megvettem a jegyet, majd felszáltam. Fél óra múlva elindult a repülő. Lassan elaludtam. Azt álmodtam hogy még mindig Jack-el vagyok, és van egy fiúnk, és boldogok vagyunk. Hirtelen beborult az ég, és megálltunk. Jackre néztem.
-Jack?
-Nem kellett volna megszülnöd a gyereket..-mondta, majd már csak azt láttam hogy a fiunk vérben fekszik a földön, majd Jack őrülten vigyorogva átnyúlt a gyomromon, és elkezd kibelezni. Először éreztem fájdalmat, majd sírva riadtam fel. Egy srác odajött hozzám.
-Jól vagy?-kérdezte kedvesen.
-I-igen... Csak rosszat álmodtam.-mondtam, majd leült mellém, és megölelt. Elpirultam. Nem tudtam hogy mit csináljak. Kicsit lefagytam. Mivel sötét volt, így nem tudtam jól kivenni arcvonásait. Óvatosan beszívtam az illatát. Kellemes volt. Lassan elengedett.
-Jobb?-kérdezte.
-Mhm..-jó hogy sötét volt, mert így láthatta piros arcom.
-Pihenj nyugodtan..-mondta lágyan. Óvatosan a fejem vállára tettem, és pár perc múlva elaludtam. Arra ébredtem, hogy valaki ébresztget. Kezdtem nyitogatni a szemem, majd szembe találtam magam két lila csillogó szempárral.-Ébresztő! Mindjárt ott vagyunk!-mondta mosolyogva. Bólintottam. A hangjáról felismertem, hogy ő volt a tegnapi fiú. Fekete göndör haja volt, és a vége világoskékes volt. Kb. 18-19 évesnek néz ki.-És hogy hívnak?
-Oh.. Ashley... Te?
-Keith.-mosolygott.-És te merre mész?
-Még nem tudom... Te biztos jobban ismered Londont..
-Ez igaz.-Fél óra múlva leszállt a gép. Keith velem jött. Egész kedves, de még eléggé szokatlan hogy így viselkednek velem. Miután megkaptam a bőröndöm, elmentünk kajálni. Miután megebédeltünk, elindultunk valamerre.
-Keith... Ismersz egy olyan házat... Ahol egy gyilkos lakott?
-Igen. Miért?
-Szeretnék odaköltözni...
-Oda nem költözhetsz! Inkább költözz hozzám!-mondta. Egy kicsit hezitáltam, de lassan beleegyeztem. Elindultunk hozzá.
ESTÁS LEYENDO
Hátrahagyva (L.Jack x OC) Creepypasta ff.
FanficA nevem Ashley. Egy antiszociális lány, akinek magánnyal telnek a napjai, ám ez szépen lassan megváltozott, mikor találkoztam vele... (Ez a történet valamennyi valószínűséggel tükrözi a hangulatom!)