11. fejezet

112 4 0
                                    

Mikor odaértünk a házához, eléggé meglepődtem. Marha nagy háza van. Lassan beléptünk.

-Érezd magad otthon!-mondta mosolyogva Keith.

-K-köszi..-mondtam halkan kissé lehajtott fejjel.-A.. Szüleid nem fognak szólni érte?

-A szüleim nem élnek velem.

-Oké..-ezután bementünk a konyhába és elkezdtünk enni. Miután megkajáltunk, Keith megmutatta a szobám, és elkezdtem kipakolni. Mikor végeztem a pakolással, hirtelen rámjött a hányinger, így elrohantam a wc-be, ahol kiadtam a gyomrom tartalmát. Nem akartam hogy ez legyen... És nem tudom visszaforgatni az időt... Pár perc múlva miután kihánytam magam, visszamentem a szobába, és elfeküdtem az ágyon. Lassan elkezdtek folyni a könnyeim, és összehúztam magam. Miért kellett ennek történnie? Lassan elaludtam. Pár órával később arra ébredtem hogy szól a Pop goes the weasel. Felriadtam, és elkezdtem a szobában körülnézni, majd valakit megláttam a szoba egyik sötét sarkában. Pár másodperc múlva kilépett a fényre, és elkezdtek folyni a könnyeim. Lassan elkezdtem hátra kúszni, de elkezdett közelíteni felém. A fejtámlába ütköztem, így már nem tudtam szabadulni. Kissé félve néztem Jack-re. Mégis honnan tudta meg hogy itt vagyok? Odajött hozzám, és erőszakosan megcsókolt, de nem olyan volt mint az eddigiek. Ez teljesen rideg volt. Megpróbáltam eltolni magamtól, de nem ment. Lassan elvált tőlem, majd elkezdte karmaival felvágni a hasam. Már megint éreztem a fájdalmat, egyre jobban folytak a könnyeim. Elkezdte a beleimet kihúzni, mire felordítottam.-NEE!! Elég!

-Miért? Hiszen te csak az áldozatom vagy, és úgy bánok veled, ahogy akarok! Téged ki szeretne? Szánalmas vagy!-mondta gúnnyal a hangjában. Ekkor felébredtem, és ekkor megláttam Keith aggódó tekintetét.

-Jól vagy Ash?-kérdezte aggódóan. Szorosan megöleltem, és a fejem a mellkasába fúrtam.

-Félek... Nagyon félek...-mondtam sírva, majd Keith visszaölelt, és megpróbált megnyugtatni. Lassan sikerült neki, és lementünk reggelizni. Megpróbáltam reggelit készíteni, de Keith átvette tőlem. Miközben csinálta a reggelit, rámjött a hányinger, így elmentem wc-re hogy ne a folyosót hányjam össze. Pár pillanat múlva Keith bejött, és kissé meglepődve leguggolt hozzám, és elkezdte simogatni a hátam.

-Jól vagy? Mi a baj?-kérdezte aggódva.

-I-igen.. Minden rendben..-hamarosan kihánytam magam, fogat mostam, majd visszamentünk enni. Miután megkajáltunk, Keith elment dolgozni, így egyedül maradtam a házban. Elővettem a régi füzetet, és csak néztem a kezemben. Lassan észrevettem hogy folynak a könnyeim. Letöröltem őket, majd eltettem a füzetet. Elfeküdtem az ágyon, és csak néztem a plafont. Lementem a nappaliba. Bekapcsoltam a tv-t, majd valami műsort próbáltam keresni.  

Hátrahagyva (L.Jack x OC) Creepypasta ff.Onde histórias criam vida. Descubra agora