3 частинна:: Шин,ти знову загубилась в собі.

59 2 0
                                    

Я вже дійшла до тої крамнички.В ній було холодно та сиро.Я вся трусилась від холоду.
В тій дивній крамниці була одна дівчина та продавчиня.
Діставши свої документи я показала їх продачині і сказала::
- детектив Шин Рюджин,поліція.
- чим можу допомогти? - запитала мене жінка.
- я хотіла спитати чи не приходив до вас чоловік 25 років з великим носом.
- знаєте,я бачила його тут вчора. - промовила продавчиня,я подивилась на неї з зірочками в очах.
- якась є інформація що він тут купляв,де був,що робив?
- я погано пам'ятаю але точно знаю що він купив книжку про одного популярного серійного ман'яка від Лани Уінтерс.
- так,це вже цікаво,можу я переглянути копії цьої книжки?
- так звичайно!
Тим часом дівчина яка стояла за одною полиць з книжками дивилась на мене.
Я вирішила до неї підійти.
- зачекайте.
Я відійшла від старої жінки і пішла з напрямком до неї.

Коли підійшла до неї я знову дістала свої документи.
- детектив Шин Рюджин, поліція.
- Евіта. - дівчина різко насупилась.
- з вами все добре?
- так, так,що ви хотіли детектив?
- чи бачили ви ось цю людину та чи мали з ним щось спільне. - я дістала з кишені фото молодого чоловіка.
- так,це мій давній друг, його звати Бан Чан.Що він вже зробив?
- ця людина буде звинувачена в вбивстві Шин Юни,Лі Черьон,Хван Єджі,Чхве Лії.
- Чан що ти накоїв.. - дівчина знову насупилась да взялась за голову.
- вам не добре? Я можу припинити вас допитувати.
- Так,я в нормі, можемо продовжувати діалог.
- ви знаєте де він може знаходитись?
- ні,гадки не маю.
- добре,дякую за відповіді.
Я відійшла від дівчини і пішла до старої жінки.
- так,все добре,тепер давайте ви мені покажете ту книжку.
Продавчиня мені показала цю книжку.
Я їй легенько поклонилась і сказала слова вдячності. Вона вже пішла по своїм справам на низ,а я сиділа на 2 поверсі з книжками і передивлялась сторінки кожної з книжок.Я нарешті знайшла в 10 книжці полароід зі своєю фоткою коли я сиділа дома. Ззаду на полароіді було написано::
- "Шин Рюджин,а ти не промах,молодець,вже 4 підказка, ти така розумна,чекаю нашої зустрічі.
-Бан Чан"
- я його вже боюсь. - в очах потемніло і почало гудіти в вушах,ніби мене хтось вдарив,але це був не він.Я це відчувала.
Але скоріше всього я знову загубила контроль над собою.Я знову загубилась.

Полювання на Бан Чана.Where stories live. Discover now