3.bölüm

31 11 1
                                    

Gördüğüm yorumla hemen yazmam bir oldu ona karşı duygularım hâlâ aynıydı.

-Kusura bakma fark etmemişim(ben)

Ve hemen görüldü oldu hemen sohbetten çıktım ve bildirim geldi yazmıştı. Bir kaç dakika bekledim ve baktım.

-En nefret ettiğim şey görüldüdür artık dikkat etsen sevinirim.

-Benimde öyle(ben)

-Bundan sonra daha da dikkat edeceğim kusura bakma.(ben)

Ve böyle yine normal olarak konuşuyorduk ama ben Selim'le konuşmadığım zaman Gülle küsmüştük birazda Gül'den konuştuk sonra bir kaç ay daha böyle arkadaşça konuştuk oda bana karşı bir şeyler hissetmeye başladı daha da fazla konuşmaya başladık sonra ben onu kıskanmaya başladım oda beni kıskanmaya başladı.
Sonra yine konuşurken eski sevgililerimizi konuştuk bu sevgili konusunda ne düşündüğümü sordu ve bende artık kimseye güvenimin kalmadığını söyledim.
Oda bana her erkek aynı değildir. Bir kaç kişi yüzünden hepsini yargılama dedi. O zaman daha iyi anladım benden hoşlandığını böyle böyle konuştuk  ve 1 hafta sonra gece hâlâ konuşurken bana kalp attı. Bir kaç kere daha yapmıştı ama mesajını geri çekmişti.
Bende artık dayanamayarak geri almasın diye ona kalp attım.
Eeeee biz şimdi neydik diye düşünürken düşüncem çok sürmedi ve o gece saat 5'e kadar konuştuk 6.30'da okul için kalkacağımı bile bile sevgiliydik artık.

Evet arkadaşlar bir çıkma teklifi almadım:)

Böyle böyle biz 1 sene konuştuk uzak mesafe ilişkimiz yoktu ama benim ailem baskıcı bir aile olduğu için sadece arada bir okula gelirdi o zaman görürdüm evet bir sene sonra buluşmaya karar verdik.

Bundan sonra hikayem çok değişiyor hayatım alt üst oluyor.
Diğer bölümde görüşmek üzere oylarınızı bekliyorum
Her gün yeni bölüm atacağım hatta iki bölüm bile atabilirim😊

-

AŞKIMIZIN ATEŞİ Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin