Selammm😘 yeni bir bölüm ve benn. Vminkook'un tadını çıkarın;))).
Yaşları söylemeyi unutmuşum...
Yaşlar:
Kim Taehyung - 30
Jeon Jungkook - 29
Park Jimin - 25
Lalisa -31
Kim Jennie - 31İyi okumalarrr💗
-----------------------------------
"BİR KERE DE BENİ DİNLESENİZ BAŞIMIZA BUNLAR GELMEZDİ!? TANRIM SİZ İKİNİZ...!"
Jimin elindeki dosyaya sinirle bakarken karşısındaki ikiliye bir güzel fırça atıyordu. "Bundan sonra bana sormadan bir şey yapmayı kesin! Sayenizde Katardaki ihaleyi kayp ettik. TEBRIKLER!"
Jimin THJJJM şirketinin sekreteriydi. Jungkook ve Taehyung ise şirketin ortak sahipleriydi. Jungkook ve Taehyung çocukluk arkadaşıydılar. Ailelerinin ortak yönettiği şirketin başına sonra onlar geçmişti. Jiminle de şirkette tanışmıştılar. Aslında Bir-birlerine olan hisslerinide Jimin sayesinde öğrenmiştiler. Jimin ikisinide derinden büyülemişti. Şekilli vücutu, Her giyindiği şeyle parlaması, sarı saçları ve insanı büyüleyen yüzüyle Tam bir melekti.
Taehyung ve Jungkook onunla bir aile kurma arzusuyla yaşamaya başlamıştılar. Evet aile. Artık 30 larındaydılar ve kendilerinden bir parça istiyordular. Jimin daha 25 yaşındaydı. Ama ikisine derinden sevgi duyuyordu.
Jungkook kafasını bıkkınlıkla arkaya atmıştı. Taehyung ise suçlu olduklarını bilsede ciddi duruşundaydı. Jimin sinirle dosyayı masaya atmıştı. Şuan Fransa da tatilde olsalarda, aldığı haberle kafasını duvara vurmak istiyordu.
Jimin arkasını dönerek salondaki masaya ellerini iki yandan koymuştu. Sinirliydi. Haklı bir sinirdi bu ve ikilide bunun farkındaydı. Jimin sinirden titreyen eliyle saçlarını çekiştirmişti. Jungkook "böyle olmayacak" diye düşünerek, Yanındaki Taehyungun koluna vurarak , ciddi şekilde düşüncelere dalmış Taehyung irkiltmişti.
Jungkook ve Taehyung aynı anda ayağa kalkarak, Jiminin iki yanında durdular.
"Hayatım, neden bu kadar sinirleniyorsun? Bunu kaypetmemiz her zaman kaypedeceğiz anlamına gelmiyor. Daha iyilerini başaracağız."
Jungkook, Jiminin saçını okşarken Taehyungta onun belini kavramıştı."Kook haklı, sevgilim. Bir hata yaptık işte. Bir daha yapmayız." Jimin biraz yumusamıştı. Jungkook onun lafını devam ettirerek"Ve ikimizde seni dinlemediğimiz için özür dileriz."İkili bir-birine başardık gülüşü atarken, Jimin başını iki yana sallayarak, Hafif bir gülüşle elini masadan çekerek ikilinin gülümsemesini yarıda kesecek bir hareket yaptı.
Elini İkilinin penisine atarak okşamıştı. Jungkook duraksayarak, Jiminin saçındakı elini saçlarına dolayarak sertçe çekmişti. Jimin hafif bir inleme sunmuştu. Taehyung alt tarafındaki elin ona baskısına karşı dudaklarını hemen karşısındaki Jiminle birleştirmişti. Diğer eliniJungkookun kalçalarına atmıştı. Jungkook iki taraftan gelen baskıyla gözlerini kapatmıştı. Başı arkaya düşerken ikilinin çıkardığı seslerle dahada tahrik oluyordu.
Jimin dudaklarını ayırmış ve ikiliden ayrılmıştı. Jungkook ve Taehyung ona anlamaz şekilde bakarken Jimin gülümseyerek "İkinizinde kardeşleri gelecek birazdan. Sevişemeyiz." Taehyung bıkkınlıkla oflayarak "Tahrik edip kaçıyorsun. Adil oynamıyorsunuz Bay Park." Jimin omuz silkmiş ve aynanın önüne geçerek üzerini düzeltmeye başlamıştı.
Taehyung Jiminin onlara yardım etmeyeceğini anlayıp Jungkook'a sırnaşmaya çalışmıştı. Masanın üzerine çıkarak oturmuş ve "Hey yakışıklı bugün beni ağırlamaya ne dersin?" Göz kırparak flortöz bir şekilde sarf ettiği sözlere karşılık Jungkook onun bu haline erkeksi bir kıkırdama bırakmıştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sahara | Vminkook
Fanfictionİnatçı ve şımarık bir sevgiliye sahip 2 adam onun için tüm servetlerini göz önüne alabilirdi. Yazar:Jennie_Reis 15.12.2022