Fransız aksantıyla yüzüne nefesini vererek söylediği şeylere karşılık Jimin nefesini tutmuştu.
"Bugün, geceyarısına kadar bebeklerimizi sıkı deliğinde ağırlamak ister misin bebeğim?"
Taehyung dediklerinden sonra daha da öne eğilirken bu defa kafasını onun boynuna götürürken yine fısıldamıştı
"Tu vas nous montrer quelle salope tu es pendant que je te baise comme une folle?"
(Seni deli gibi becerirken bize nasıl bir sürtük olduğunu gösterecek misin?)Kulağına sonlarına doğruda bir "ah" nidası bìrakmayıda unutmamıştı. Jungkook onları izlerken Taehyungun kendinden emin sözlerine sırıtmış ve kızarıp bozarma sırasının onda olduğunu düşünerek onun boynuna yönelmişti.
"Çok emin konuşuyorsunuz Bay Kim. Belki bu gece sizi altıma almalıyım." Dedikten hemen sonra Taehyungun boynunu ısırmıştı. Taehyungtan bir inleme kazanırken kıkırdayarak geri çekilmiş ve önündeki diğer sevgilisinin dudaklarına yönleneceği zaman "Bir dakika." Jiminin aralarından kaçması ile ikili anlamaz şekilde ona bakmıştı
Jimin sırıtarak "Odaya gidelim." dediği an Taehyung,Jungkookun dudaklarına atılmıştı. Jimin onları izlerken kıkırdayarak arkasını dönerek odaya doğru adımlamıştı. Arkasındaki ikili ise dudaklarının savaşına dillerinide katarken önlerine bile bakmadan odaya doğru gidiyordular.
Sonunda Taehyung nefessiz kalarak ayrılırken "Bu gecenin sonunda içine boşalmam için yalvaracaksın bana bebeğim."diyerek Jungkook'u kışkırtmıştı. Jungkook onun hafif uzamış saçını eline dolayarak çekerken Taehyungun dudakları "o" şeklini almıştı.
Jimin yatakta onların bu ateşli hallerini izleyerek oturuyordu. Onların yiyişmelerine bayılıyordu. Jungkook'un gözleri arkalarındaki sevgilisi Jimine kayarken onu çıldırtmak için dudağıni yalayarak onu süzmüştü. Çıplak bedenindeki tek parça beyaz renkteki boxeriyken şekilli vücüdüna tapmak istiyordu.
Jimin yüz üstü şekilde yatakta yatmış ve kalçasını kaldırarak gözler önüne sermisti. Taehyung elini pantolunun önüne götürerek kendi pantolon üzerinden kendi penisini okşamıştı. Jungkook dudak ısırarak ikisini izlerken, hangisinden başlamalı diye düşünüyordu.
Jungkook gömleğinin düğmelerini açarken, Taehyung dilini ısırmış ve ayni anda kaşlarını kaldırarak imalı şekilde ikiliye bakmıştı. "Evet gelecekteki eşlerim, bugün sevişmeye kararlı mıyız?" Diye sormuştu.
Jimin buna karşılık kıkırdayarak onlara dönmüştü. Jungkooksa gözlerini kısarak ona bakarken biryandanda gömleğini bir köşeye atıyordu. "Şuan footboll oynuyormus gibi görünmediğimize göre, Sence nasıl görünüyoruz?" Jimin kahkahasını durduramazken Taehyung burun kıvırmıştı. Keskin yüz hatları ciddi bir hal alırken "Bence footboll oynuyoruz çünki birazdan senin deliğine durmadan vuruşlarımı yapacağım."
İşte Kim Taehyung oyununa çoktan başlamıştı. Bir anda gülüp bir anda ciddileşmek hatta sinirlenmek- sex sırasında duyguları stabil olmuyordu. Buyüzden Jimin ve Jungkook sex sırasında ona daha çok baskı yapmayı seviyordular. Stabil bir duyguyu barındırmayan yüzüyle sinirlenince tam bir deliye döndüğünü ikiside ezbere biliyordu.
Jungkook onun üzerine yürüyen esmere karşılık yarım ağız sırıtmıştı. Jungkook ve Taehyung hep erkeksi takılıyordular. Jiminse daha çok feminen davranan taraftı. Ama kalabalık alanlarda yani bu iş görüsmeleri yada özel toplantılat gibi şeylerde onunda Taekooktan farkı olmuyordu.
Taehyung dilini damağına vurarak şak sesi çıkarmış ve bir kere daha kaşlarını kaldırıp indirmişti. Adımlarını ise Jimine yönlendirmişti. Jimin onu izlerken Taehyung Kendini Jiminin üzerine atmıştı. "Hadi bebeğim! fazla pasifsin. Benim "Rus güzeli"m böyle değildi. Göster bize genlerinin marifetini!" Jimin dudaklarıni yalayarak Taehyungu üzerinden atarak soluna uzanmasını sağlamış ve kendisi onun tam kasıklarına oturmuştu. "Rusların bir sözü vardır Taehyung. Kar yok'sa izde yoktur."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sahara | Vminkook
Fanfictionİnatçı ve şımarık bir sevgiliye sahip 2 adam onun için tüm servetlerini göz önüne alabilirdi. Yazar:Jennie_Reis 15.12.2022